Wah mem aku sorang ni dah nak kahwin "Kata Ohm"
Hati-hati tau Chimon, Perth ni malam ii jadi buas. Nanti habis dia makan kau seminggu takleh jalan "Kata Nanon"
Ehhh kau nak takutkan aku pulak, takutkan lah diri sendiri. Tengok lah husband kau tu. Ade kat tepi kau, tak silap balik nanti dia makan kau "Kata Chimon"
E-ermmm hehe
Weh Perth sini jap,nah. Hati-hati nanti kang terkoyak aku tak tahu "Kata Pawat sambil memberi sesuatu kepada Perth"
Pfttt aku tak rasa bende boleh guna, maybe akan terkoyak "Kata Perth sambil tersenyum sinis ke arah Chimon"
Alaiwahh?!! "Marah Chimon"
Nothing's "Kata Pawat"
Weh aku tahu ape yang Pawat bagi kat Perth, aku rasa kau pun dah tahu la kan "Bisik Nanon kepada Chimon"
Di hari perkahwinan PerthChimon
Jub lei,jub lei,jub lei. Yeyyyyy "jerit semua orang setelah melihat PerthChimon berciuman"
Hati-hati malam ni Chi "Kata Nanon"
Su Su na Chimon "Kata Pawar"
Ai sat! "Kata Chimon"
Korang, jom malam ni lepak kat taman baru tu "Kata Perth"
Ehhh bukan malam ni, malam pertama kau Ker? "Kata Pawat"
Ehhh haah lah "Kata Perth yang terlupa bahawa dia sudah tidak bujang"
Asal kau gi ingatkan dia?! "Marah Chimon kepada Pawat"
Nyenyenye
Di malam hari/
Apa yang Nanon bagi kat aku ni? "Kata Chimon sambil melihat sebuah kotak yang Nanon berikan kepadanya"
Ai sat! Shiaaa alaiwahh! "Kata Chimon sambil menjerit"
Hurm aku rasa, aku nk try lah pakai baju ni "Batin Chimon"
Darling, darling buat ape tu dlm tandas? "Kata Perth yang langsung saja memasuki tandas itu tanpa izin"
Wow you're so cute to night sampai junior aku pun dah naik 🌚 "Kata Perth"
U-uhm hehe. Aihh ni semua salah Nanon "Batin Chimon"
Perth terus merangkul pinggang Chimon dan membuat kissmark di bahagian leher Chimon*
Perth terus mencampakkan Chimon ke atas katil itu*
Author skip pagi jerlah🌚/
Ishh ni semua salah Nanon!!! "Marah Chimon"
Ketika Chimon hendak bangun dari katilnya Perth terus memeluk Chimon supaya tidak jauh darinya*
Lepas lah Perth, Harini Mon ada kerja kat GMM
Nooo!
Darling, boleh tak lepaskan Mon? Mon Ader kerja ni
Perth hanya diam jer.
Hmm terpaksa jugak lah guna cara ni "Batin Chimon"
My special husband, boleh tak lepaskan your wife ni. Dia Ade kerja sikit
Apa dia? Cuba cakap lagi sekali??? "Tanya Perth yang sengaja itu"
My special husband, boleh tak lepaskan your wife ni. Dia Ade kerja sikit
Okayyy my special wife "Kata Perth lalu melepaskan pelukan itu"
Woiii Nanonnn! "Jerit Chimon"
Eh,eh,eh sabar. Kau kenapa ni bising pe pagi buta ni "Tanya Mark Pakin"
Asal kau gi bagi aku baju tu?!!!!
Hehe, tapi Salah kau jugak. Sape suruh pakai? "Kata Nanon sambil bersantai meminum air"
Ehhh haah lah, hehe
Owh aku paham. Tapi bukan kau sorang jer kena makan semalam. Pengantin lama ni pun kena makan jugak "Kata Mark Pakin"
Shushh Kau diam. Kau bujang lagi kan. Gi lah cari bf Ker gf "Kata Nanon"
Sebaliknya Ohm dan Perth/
Wah ii camne semalam? "Tanya Pawat"
Hehe ade lah, btw mana Chimon? "Kata Perth"
Lah? Kau tak hantar dia Ker? "Tanya Pawat"
Tak sebab dia yang taknak katanya ade kerja. Jadi dia gerak dulu.
Ooo, rasanya dengan Nanon lah kot
Owhh okk
Tolonggg voteeeee plizzzz🙏
Seriously author takde idea. Kalau ada typo bleh bgi Thu author sebab keyboard author ni dia auto jadi kadang memang ada lah typo🌚
YOU ARE READING
Terpaksa Bersama Dia, Demi Kamu
RomansaAku orang Malay yahhh. Btw buddyness!! ini kisah ohmnanon and Lengso -no hate -random