🇹🇷TÜRKİYE'NİN GÖZÜNDEN 🇹🇷
Sabah erkenden kalktım ilk defa böyle erken kalkıyordum Azerbaycan bu sabah gelmedi ama İsrailin yanında olacağı için pek endişelenmedim. Formamı giydikten sonra okula gitmeye başladım...
°
°
°
°
°
°
Okula geldiğimde Rusya sınıfta çin ile konuşuyordu. Yanaklarım biraz kızardı ama olsun. Rusya nın yanına gittiğimde bana cevabımı beklercesine bakıyordu🇹🇷 Günaydın.
🇨🇳 Günaydın
🇷🇺 Günaydın Türkiye düşündün mü?
Dedi. Biraz endişeliyfi kabul etmememden korkuyordu.
🇹🇷 Ben.... Ben...
Çin hala bizi anlayamamıştı
🇹🇷 Ben.... BEN KABUL EDİYORUM!!
Dedim ve kırmızı yüzümü ellerimle kapattım. Çin hala anlamaya çalışıyordu Rusya ise sevinçle bana bakıyordu. Bi anda ise kalkıp bana sımsıkı sarıldı.ve kulağıma.
🇷🇺 Seni asla üzmelerine izin vermiyceğim...
Rusya ile Bi süre sarıldık sonrada tam sarılmamız bitti sanarken elimi tuttu ve kendi sırasına götürdü. Sırasında otururken biraz konuştuk. Rusya tam kalkıp kantine gidicekken Rusya nın elini tuttum ve kendime çektim. Beklemediği için rahatça kendime çektim ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım. Baya Bi şaşkınfı..
🇹🇷 Hızlı gel hoca gelicek
🇷🇺 Hızlı olurum tabii
Hiç beklemiyordu ve bu Rusya yı baya şaşırtmıltı. Rusya cidden de hızlıca gitti geldi ve geldiği gibi hoca da geldi.....
°
°
°
Tam dersin ortasında içeriye İsrail ve Azerbaycan girdi. Azerbeycan İn üstündeki formanın onun olmadığı çok belliydi forma çok büyük gelmişti ve Azer in biraz yanakları az da ols kızarmıştı İsrail ise rahat bir tavırdaydı. Japonya bunu fark etmiş olacak ki Azerbaycan ve İsrail sıralarına geçerken ooo diyip duruyordu. Teneffüste hesap soracağım ben Azerbaycan a.
°
°
°
°
°
Zil çaldığında hızla Azerbaycan ın yanına gittim.🇹🇷 AZERBAYCAN!
🇦🇿 Noldu abla yine ya!
🇹🇷 SEN BU GECE NİY EVE GELMEDİN VE ÜSTÜNDEKİ FORMA KİMİN!!
🇦🇿 Abla ya! Uyuya kalmışım formam falanda yanımda değildi İsrail bana bir tane verdi!
🇹🇷 Ama-
Derken arkamdan biri sarıldı kafasınıda omzuma koydu
🇷🇺 Sakin ol Türkiye
🇦🇿 SİZ SEVGİLİ Mİ OLDUNUZ!
🇹🇷 E-ehh evet?
🇦🇿 İNSAN Bİ HABER VERİR YA!
🇹🇷 EVDE MİYDİN!
Biz bağırışırken İsrail geldi
🇮🇱 Noluyo-
🇹🇷 DAHA SANA HESAP SORMADIM BEN!
🇮🇱 Naptım ya!
🇹🇷 SEN BENİM KARDEŞİMİ NASIL EVE ATARSIN
🇦🇿 NE-
🇮🇱 ÖYLE BİŞİ OLMADI!
🇹🇷 KESİN KESİN!
🇮🇱 BEN GİDİYORUM YA!
İsrail sinirle sırasına geçti Azerbeycan da mahçup Bi şekilde peşinden gitti. Allah aşkına mahçup oluncak ne var! Ben sinirle onlara bakarken Rusya yanağıma küçük bir ir öpücük kondurdu. Şaşkınca Rusya ya baktım.
🇹🇷 BİŞİ mi oldu?
🇷🇺 Sevgilimi öpmek için bişi mi olmasına lazım?
Önüme döndüğümde amerika bize sinirle bakıyordu
🇹🇷 Yine mi amerika ile atmıştınız?
🇷🇺 Ahh,evet sonra anlatsam?
🇹🇷 Olurr
Biz konulurken hoca sınıfa geldi ve ders işlemeye başladık....
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Bölüm kısa olduğu için özür dilerimmm bu sıralar meşgulüm
Yazar-chan sizi seviyor~💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SENİ HER HALİNLE SEVİYORUM~
De TodoYeni bir countryhumans kitabım umarım beğenirsiniz iyi okumalarr~💛