ÖZEL BÖLÜM 1

47 6 7
                                    

🇮🇱 İSRAİL'İN GÖZÜNDEN🇮🇱

Azərbaycan'a o kadar güzel bir çıkma teklifi edecektim ki aklını başından alacaktım. Rusya ile oturmuş nerde edebilirim diye alanlara bakıyorduk.

🇷🇺Bu güzele benziyor baksana havuzu var

🇮🇱Evet aslında güzel gözüküyor

Bu yerin sahibini hemen aradım ve orayı bu akşam için tuttum. Hemen kendime bir takım elbise aldım. Yüzük almak için kuyumcuya gitmiştim ama Azərbaycan nasıl bir yüzük sever bilmiyordum. Ama en kenarda gördüğüm yüzükte karar kılmıştım. Güle benziyordu ve ben Azərbaycan'a hep gülüm gibi kelimeler kullanıyordum. Yüzüğü hemen aldım ve diğer hazırlıklarlw uğraşmak için tuttuğum alana gittim.

Her şey hazırdı gece oluyordu, Fenerbahçe, Trabzonspor ve Japonya gizlice Azərbaycan'ı buraya getirecekti.

Gece olmuştu her şey hazırdı. Türkiye sinirli bir şekilde dolaşıyordu, zavallı Kuzey Kıbrıs isə ablasına çıkma teklifi edicegimi sindiremiyordu o kadar çıldırmıştı ki organizasyonu mahveder diye korkuyorum. Ve bi anda ışıklar söndü, beklenen an gelmişti Azerim tüm güzelliği ile karşındaydı hala ne odkugunu anlayamamıştı etrafta annesini kaybetmiş kuzu gibi bakiniyordu beni görünce mutlu olmuştu ve hızlıca yanıma geldi.

🇦🇿İsrail neler oluyor ve neden karanlık burası?

Derin bir nefes aldım ve önüme çöktüm.

🇮🇱Tüm hayatım boyunca bana gülümsemeni sunar mısın?

🇦🇿Dur ney

🇮🇱 Azərbaycan benimle evlenip o gülüşünü bana armağan eder misin?

Azerbaycan elini ağzına götürdü ve ahlamya başladı. Kafasını evet anlamında sallayarak

🇦🇿 EVET EVET BERABER GULUCEKSEK NEDEN OLMASIN!

Yüzüğü zarif bı şekilde Azərbaycan'a taktım. Etraftan alkış sesleri duyuluyordu lakin Turkiye sinirden deliriyordu. Azərbaycan'a mutlulukla sarıldım bu anı hiç bir şey bolemezdi.

Evet bölündü..

O küçük yer cucesi olan Kuzey Kıbrıs koşarak bize doğru geldi.

KKTC: SEN ABLAMLA EVLENEMEZSİN!

Diyerek beni itti. Aslında amacı beni itmekti ama o sırada Azərbaycan ile sarılıyorduk o yüzden ikimizde havuzu boyladik.

Azərbaycan sinirle havuzdan çıktı, Kuzey Kıbrıs koşarak Türkiye'nin arkasına saklandı.

🇹🇷ASLAN KARDEŞİM BENİM YAAA

Diyerek Kuzey Kıbrıs'ın saçlarını okşadı. Azerbaycan sinirden çıldırıyordu. Masum ben ise onu sakinleştirmeye çalışıyordum lakin ise yaramıyordu. Belarus'tw buradaydı

🇧🇾Buyrun burdakı calisnlse verdi

Havluyu ondan aldım ve teşekkür ettim. Azerbaycan'ın arkasına geçtim ve saçlarını kurulmaya başladım.

🇮🇱Yinede hala com güzelsin

🇦🇿Sorun o değil! O küçük yer cucesi yüzünden mutlu bir anım yok oldu

🇮🇱Bence istemeden daha ölümleştirdi. Kim sevgiline çıkma teklifi edicem derken havuzu boylar ki?

Azərbaycan bu dediyime güldü ve başıyla onayladı. Kafamı Azərbaycan'ın omzuna gömdüm ve kokusunu kokladım.

🇮🇱Seni çok seviyorum Azer..

🇦🇿Bende seni seviyorum aptal...

---------------------------------------------

Evettt bilin bakalım ne yalrim mueheheheheh kimse beklemiyordu özel bölümü😉
Diğer karakterlerinde sevdiklerine nasıl çıkma teklifi ettiklerini özel bölüm olarak kısa kısa yazicam hokkie pokkieleriiimm

Yazar-chan sizi seviyor~💞

~SENİ HER HALİNLE SEVİYORUM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin