"Minho neden kendini üzüyorsun?"Dedim kendi kendime eve gelmeme neredeyse iki saat geçmişti.
Ve ben şuan Minho'nun attığı videoya bakıyordum.Video'da kardeşi Jungwoin ile sarılmıştı.Minho Jungwoon'u teselli ediyor Jungwoon ise ağlamaya devam ediyordu.
Minho,kendine yazık ediyordu.Hala onu bulabilmek için bir çare varken...Neden kendini üzüyordu?
Sonuçta benim gibi bir çıkmaza girmemişti sadece uğraşması gerekiyordu kardeşini bulması için.
Fakat o oturup kardeşinin kendine gelmesini bekliyordu.
Şu saatlerde Minho'ya olan bakış açım değişmişti.Lütfen bana kızmayın.Zaten duygularımı birisine bu kadar çabuk ifade edemem.
Sanırım Minho'dan hoşlanıyorum.Onu görünce içim içime sığmıyor,onu cebime sıkıştırmak istiyordum.Onu her zaman görmek istiyordum.Yanımdan hiç ayrılmayasın istiyordum.
Sanırım biraz...Cahilim?
Daha fazla gece kalmamak için terliklerimi sürüye sürüye yatak odama ilerledim.
Ölen kardeşimin fotoğraflarını duvarlardan kaldırmak zorunda kalmıştım çünkü ne zaman kardeşimi görsem kriz geçiriyordum.
Nefes alamıyor Allah'tandır canımı almasını istiyordum.Daha yaşamama varken neden ölmek istiyordum ki?
Kardesim olmadan güzel bir hayat geçmediği için mi?Bilmiyorum.
--
5 gün sonra(ya ne yazacağımı bilmiyorum)Minho'ya artık açılacaktım.Ne zamandır demeyeceğim ama bu zamanı bekliyordum.
Bu zamana kadar Seungmin ve Changbin benim Minho'yu sevdiğimi bir şekilde öğrenmişti.
Bugün yapacağım planıda biliyorlardı hatta beraber planlamıştık.
Size planı anlatayım.Minho'ya acil olarak evimin yanındaki kafeye gelmesini isteyecektim.O geldiğinde ise duygularımı ifade edecektim.
Pek birşey yapamam hatta belki duygularımı ifade edene kadar iki saat geçer.Elimden ancak bu geliyor.
Saate baktığımda saatin bir olduğunu gördüm.Hazırlanıp Minho'ya yazacaktım ama ilk önce Minho'ya yazmanın daha mantıklı olacağını düşündüm.Çünkü gelmeme ihtimali de vardı.
Eğer evinden çıkmak istemezse anlarım onu.Zor zamanlar geçiriyor ona yardım edeceğim bana güvenin!!!
Fighting!!!
Elime telefonu alıp İnstagram'a girdim.Hemen Minho ile olan yazışmalarımıza girdim.
Fakat gördüğüm şey pek iç açıcı değildi.
Leeminh_
Jisung sana bunu söylemem
Gerekiyor biliyorum çok üzüleceksin
Ama sana demem gerekiyor.Ben
Amerika'daki gidiyorum.Sana bunu çok sonradan dedim.
Çünkü ben şuan Amerika'dayım.
Seni ve herkesi bu mesajdan sonra
Engelleyeceğim hatta baska
Hesaba geçeceğim.Yeni sayfa açacağım.Hayatında başarılar!
--
Slm
Simdi ben bu fici angst'ta yapabilirim cunku cidden angst harici fazla kitap yazmayı sevmiyorum.Yani ben angst yazmaya alıştım.
Nys byb