Jednou, jak změníte své myšlení, můžete dokázat cokoli - David Goggins. Já jsem své myšlení neměnil jen a pouze jednou, ale všechno je jednou poprvé a tady to bylo pro mě obzvlášť důležité.
Abyste si doopravdy užili můj příběh, udělejte si pohodlí, zařiďte ať vás nikdo neruší a ať se cítíte dobře.
Všechno, co by vás mohlo zajímat, začalo v jeden jediný den. Člověk si řekne, že to může být láska, nový pohled na svět nebo velká změna v životě, ale to na čem už nějakou tu dobu pracuji se vyvíjí postupně a je to práce na sobě. Nikdy bych o sobě netvrdil, že jsem nějakej expert, pan profesor na seberozvoj, ale vím, že jsem do sebe investoval více něž do čehokoliv jiného.
Všechno to začalo někdy v roce 2020 a jako v pohádkách byl tmavý pochmurný den a já jako jedenáctiletý kluk se zrovna rozvedenými rodiči, chytrý, ale jinak bez čehokoli, co by mě nějak extrémně dělilo od ostatních, jsem hrál nevlídně minecraft někde doma v rohu a záviděl ostatním z internetu nad jejich životy.
Abych řekl pravdu, ten den jsem nečekal, že mi do hlavy vlítne myšlenka, že bych něco mohl začít dělat. Třebaže jsem byl dlouholetým sportovcem, nikdy bych se sám od sebe nerozhodl jít jen tak cvičit, avšak ten den jsem tak udělal.
Jediné o cvičení, co jsem znal bylo pár cviků s činkami a s vlastní vahou a tak jsem toho chladného večera začal dělat kliky.
Zpětně vnímám, jak jsem vlastně cvičil:
Pondělí večer: 5 kliků na tři série,
Úterý večer: 5 kliků na tří série,
Středa večer: 5 kliků na tři série,
Čtvrtek večer: 5 kliků na tří série,
Pátek večer: 5 kliků na tři série,
Sobota večer: 5 kliků na tří série,
Neděle večer: 5 kliků na tři série
Bez jediného dne s přestávkou.
Když se mě dnes někdo zeptá, jak být lepším člověkem, řeknu mu "začni cvičit„. Jestli cvičení člověka doopravdy posune ve všech směrech života jde zjistit tím, že to jednoduše vyzkoušíte anebo se podíváte na ostatní. Takže se jako jedenáctiletý kluk ptám. "Povede se ti to Marku„?
ČTEŠ
To jsem viděl jenom jednou
Non-FictionJiný příběh, který je o markovi jako jedenácti letém pitomci, který se snaží být lepší a lepší ve svém životě, být lepší ve svých schopnostech na fyzické i mentální úrovni a hlavně být lepší, aby dosáhl svých snů. Marek si již ve svých dvanácti let...