Teklif

76 10 3
                                    

İyi okumalar...

"Prensim, neden gözlerin doldu? Bir şey mi oldu gel otur."

Build oturmak yerine ayakta bekleyen eşine koşarak sarıldı.

"Ben sanırım az önce kurdumu hissettim."

Bible'ın elleri Biu'nun beline ve sırtına dolandı.

"Sakin ol, feromon kokunu alabiliyorum demiştim sana. Baskın değildi ve kokun sürekli değişiyor Vita."

"Kötü mü kokuyor? Bilerek yapmıyorum."

"Hayır, kokun can yakıcı güzellikte. Seninle konuştu mu?"

"Ne? Kiminle konuşacaktık?"

"Kurdun, vitan seninle konuştu mu?"

"Hayır bilmiyorum tuhaf bir histi bir anlığına kalbim patlayacak gibi hissettim ve kayboldu. Yanlış mı anladım kurdum değil miydi neden konuşmadı?"

"Gel otur önce, şimdilik bu kadar sarılmak yeter hm? Yoksa beni kullanıyor musun sevgili eşim?"

Bible sarılmayı bırakıp elleriyle belinden destek olarak Build'i yatağa ilerletti.

"Öncelikle, senin gibi bende kurdun hakkında bir şey bilmiyorum. Bildiğim bazı şeyler kurdun olduğuna ve onun Vita olduğuna emin olmamdan ibaret, çünkü benim deltam onu hissetti. Feromon kokunu çok silik olsa da alabiliyorum. Bazen süt bazen şeftali çiçeği gibi kokuyorsun. Yani kurdun var üzülme."

"Şimdi onu hissedemiyorum tamamen yok olmuş gibi. Nasıl bulacağım sen nasıl buldun kendi kurdunu yani, deltanı."

"Ben onu bulmadım o beni buldu, bunu daha sonra konuşacağız. Şimdi dinlen ve onunla iletişim kurmaya çalış. Hissetmediğini biliyorum ama sadece dene. Onun Vita olduğunu, kırılgan olduğunu unutma. Kırılgan olduğu kadar güçlü ve asabi olabilir. En önemlisi sensin, canını yakmasına izin verme kontrol senin elinde kalmak zorunda."

"Aklım çok karıştı ve gözlerim çok ağrıyor."

"Geçecek Biu."

"Peki son bir şey, sarılayım mı?"

"Nedenmiş?"

"İstemiyorsan sarılmam sıcak hissediyorum sana sarılınca o yüzden. Birde hemen bırakmıyorsun ya ağlama isteğim kayboluyor, kokun yüzünden sanırım."

"Tamam tamam gel ağlama şaka yaptım. Sonra uyu ve dinlen tamam mı?"

Build'in başını sallayarak onaylamasının ardından Bible ile sıkı sıkı sarıldılar. Ardından Bible işlerinin başına dönmek üzere Build'in üstünü örtüp odadan dışarı çıktı.

-----

"Neden beni sosyal bir etkinliğe gidiyormuşum gibi giydiriyorsun?" Build hizmetçisi boynuna bir kolye takarken sordu. Kolyenin oldukça mütevazı taşları bir tırnağı aşmayan, ancak tüm güneş ışığını çekmiş elmaslar kadar parlaktı. Prens ilk defa bir akşam yemeği için böyle hazırlanıyordu.

"Kralın oğullarının en büyüğü bugün saraya döndü ve bu sizin onunla ilk tanışmanız olacak, bu yüzden deltanın eşi olarak daha güzel ve özenli olmalısınız."

Build, Tinnasit'in gördüğü tüm omegalardan daha sevimli, daha güzel, hatta ayı bile gölgede bırakacak kadar hayranlık uyandırıcıydı. "Gerçekten harika oldunuz." Karşılık olarak Build'in tatlı gülümsemesini aldı. "Şimdi gitmeliyiz prensim, lütfen önden ilerleyin."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Choice ll BibleBuildHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin