Tanıtım

174 12 0
                                    


Bir çılgınlık yapıp kurgumuzu yayınlamadan önce omegaverse evrenine dönüştürmeye karar verdim. Bilmeyenler için ne olduğunu kendi hikayeme göre açıklayacağım. Unutmayalım kurgudan kurguya özellikler değişebilir.

Omegaverse evreninde 8 tür var ancak biz kurgumuzda 5 türü işleyeceğiz.

Popülasyonda en çok betalar yer alır. Ikinci olarak cinsiyetsizler ardından Alfa, Omega, Vita ve Deltalar gelir. Toplum, bu türler ile sınıflara ayrılır. Sınıf farklılıkları dolayısıyla çoğu Omega, kendi benliğini saklar. Omegaların iş bulması ne kadar zor ise, bir alfanın işinde yükselmesi o kadar kolaydır. Bu evrende değişmeyen tek şey güç sıralamasıdır. Sırasıyla Delta, Vita, Alfa, Beta ve Omegalardır. 

Cinsiyetsizler:
Normal insanlardan farkları yoktur. Diğer türlerin feromonlarından etkilenmezler bu yüzden itaat etmez, kontrol edilemezler. Feromonları yoktur. Kurda dönüşebilirler ve sadece dönüşümlerinde gözleri gri olur. Erkekleri hamile kalmaz, kadınları ise normal insanlarla eş değer doğurganlıktadır. Kendini ortaya çıkaramayan türlerde cinsiyetsiz olarak kabul edilirler.

Betalar:
Feromon salgıladıklarında gözleri mavi olur. Zihinsel yapıları ve yön duyuları çokça gelişmiştir. Huzursuzluk çıkarmada bu tür üstüne yoktur. Fiziksel açıdan insanlarla eşdeğer güçtedirler. Iki ayda bir kez kızgınlık dönemine girerler ve sadece bu dönemde hamile kalabilirler. Her türle eşlenebilirler. 

Omegalar:
En zayıf tür olmasına rağmen salgıladıkları feromonlar ile alfaları ayartabilir etki altına alabilirler. Aynı şekilde üstün türleri de omagaları etki altına alabilir yönetilebilirler. Feromon salgıladıklarında gözleri sarı renge bürünür. Kızışma döneminden dolayı toplum tarafından küçük görülür ve ırkçılığa maruz kalırlar. 2 ayda bir üç günlüğüne kızgınlık dönemine (heat) girerler. Hamile kalması en kolay türdür. Ruh eşleri genellikle Alfalar çıksa bile Vita'lar dışında tüm türlerle eşlenebilirler.

Alfalar:
En belirgin özellikleri lider olma kapasitelerinin yüksekliğidir. Omegaverse evreninde üstün ırklardan olarak kabul edilirler. Delta'dan sonra gelen baskın türdür. Feromonları ile Omega ve Betaları kontrol edebilirler. Aynı şekilde Omega feromonlarına karşı zayıftırlar. Kızışma dönemine (rut) girdikleri sırada Omega kokusunu alırlarsa cinsel ilişki isteklerini bastırmaları çok zordur. Bu dönemde şiddete başvuracak kadar ileri gidebilirler. Alfa kadınları hamile kalabilir. Göz renkleri kırmızıya dönüşür. Ruh eşleri çoğunlukla Omegalar olsa da kendi türleri ve Betalarla eşlenebilirler.

Vitalar:
Feromonları naif ve kendine özel kokular içerir. Toplumda narin ve zarif bir tür olarak kabul edilirler. Stratejik zekaya sahip olduklarından ordulara katılabilirler.  Aynı yüzyılda iki Vitanın olma olasılığı yok denecek kadardır bu yüzden kendi türüyle eşlenemezler. Alfa-Alfa eşlenmesinin ilk veya beşinci çocukları olarak doğarlar. İçe kapanık olmalarına rağmen istediklerinde ikna kabiliyetleri çok yüksektir. Sadık ve eşlerine karşı çok hassas olsalarda dışarıya kışkırtıcı ve asabilerdir. Eşlerinden başka kimseyle mühürlenmek istemezler ölümüne onlara bağlı kalırlar. Genellikle Delta'lar ruh eşleri olur. Göz renkleri mora dönüşür. 

Deltalar:
Sert ve baskıcı bir türdür. Feromonları diğer tüm türlerden daha baskındır bu nedenle onları yerle bir edebilirler. Güçlerini kendilerine saklayıp gerektiğinde liderliği ele alırlar. Kadın deltalar yoktur ve erkekleri hamile kalamaz. Aileleri konusunda fazlasıyla hassas ve eşlerine çok bağlıdırlar. Genellikle Vita'ların ruh eşi olurlar. Yüzyılda sadece bir kez Alfa-Alfa eşlenmesinin ilk çocuğu olarak doğarlar. Feromon salgıladıklarında gözleri yeşile dönüşür. 

Mühürlenme:
Alfalar Omegalarını, Deltalar Vitalarını boyunlarından ısırarak onları kendilerine mühürleyebilirler. Bir kere Alfaya mühürlenen Omega bir daha başka Alfalarla temas haline geçip birlikte olamaz veya başka Alfalarla mühürlenemez. 

Ruh Eşi:
Ruhlarının doğuştan birbirlerine bağlanmasına denilmektedir. Birbirlerini bulmaları çok zordur. Birbirini bulan ruh eşlerinin feromonları değişkenlik göstermeye başlar ve sadece eşlerine özel ikinci bir kokuları belirir. Delta ve Vita ruh eşlerinin birbirlerine ilk temas ettikleri yerlerinde sembolik çiçek motifleri belirir, ancak bu sadece kurtları kendilerini göstermişse mümkündür. Alfa ve Omega ruh eşlerinin ilk temaslarında göz renkleri değişerek kısa süreli baygınlık geçirirler. 

Choice ll BibleBuildHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin