Acı

205 12 0
                                    

"Bazen sana yaptıklarımı unutup özlüyorum."

Rüyamda yine onu görmüştüm. Gözlerindeki hayal kırıklığı bir kez daha gördüm. Bu gördüğüm rüyalar yüzünden her sabah ağlayarak uyanıyorum. Evet onu ben terk etmiştim ama zorunda bırakılmıştım. Onu o kadar çok özlemiştim ki... Yanına gitmek istiyorum ama cesaret edemiyorum. Benim onu terk ettiğim gün söylediğim sözlerden sonra bana bakışı bu zamana kadar çektiğim hiçbir acıyla aynı değildi. Gözlerindeki o kırgınlığı, kızgınlığı, üzüntüyü, hayalkırıklığı hiç bir zaman unutmayacağım.

Onu görmek için nelerimi vermezdim ki. Her gün onu sordurtuyordum nasıl olup olmadığını öğrenmek istiyordum. Benden gittiğinden beri kendini kaybetmişti. Sürekli kurşunlara atlıyordu hatta yetmezmiş gibi her akşamda içiyordu. Onun bu halini duydukça her gün kendime daha fazla kızıyordum. Ona söylediğim sözler ağırdı hemde çok ağır...

Artık dayanamıyorum ne olursa olsun onu görmek istiyorum. Bana istediğini desin benim ona yaptığımı yapsın isterse yüzüme bakmasın fark etmez ama artık onu görmek istiyorum. Onsuz nefes alamıyorum resmen ben onsuz bi hiçim.

Ne olursa olsun istanbul'a gidip onu alıcaktım. Bu yüzden hemen toplanmaya başladım. Birkaç eşyamı aldıktan sonra hemen aşağıya indim. Kapıdaki korumalara İstanbul'a gideceğimizi söyledikten sonra arabaya bindim. Kimseye haber verme gereği duymadım bir an önce yanına gidip sıkıca sarılmak kokusunu ciğerlerimin en derinlerine kadar çekmek istiyorum.

Zorunda bırakmışlardı yoksa iki cihana bir araya gelse ben onu bırakmazdım ki. Ben ona deliler gibi aşıktım ve bu değişmedi. Çok seviyorduk birbirimizi hatta evlenmeyi düşünüyorduk. Ben hayatımda hiç evlenmeyi düşünmedim ama onu gördüğüm ilk an benim için her şey değişti. Bana sarıldığında burnunu saçlarımın arasına koymasını bile özledim. Ben onunla ilgili her şeyi özledim. Sabah kalktığımda onu yanımda görmeyi, birlikte kahvaltı yapmayı, sıkıldığımda gecenin bi vakti dışarıya çıkıp gezmeyi her şeyi özledim...

Onu uzaktan izlemeyi bırakıp harekete geçmeliyim. Kendimi ona affettirmem gereken bi mesele var.

.
.
.
.
.
.

Hepinizin yeni yılı çok güzel geçsin 🤍

Hayal Mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin