Jeon Jungkook
Taehyung ile flört olalı 2 hafta olmuştu. Bana çok hassas ve güzel davranıyordu.
Geceleri bazen gizlice yanıma geliyordu. Beraber sarılarak film izliyorduk arada öpücükler konduruyordu boynuma.
Onu ilk gördüğüm zamanki duygularıma şu anki duygularım farklıydı. Ondan gerçekten çok hoşlanıyorum. Beni her öptüğünde, temas ettiğinde kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor.
Arkadaşkarıma taehyung ile flört olduktan bir kaç gün sonra söylemiştim. Önceden söylemediğim için kızmışlardı. Jimin zaten böyle bir şeyin olucacağını bildiğini söylemişti. Bizi çok yakıştıtmıştı zaten.
Taehyung ile tanışmak istiyorlardı bende taehyunga sorucağımı söyledim. Sormak için yanına gitmek için hazırlanmaya başladım. Onun yanında hep iyi görünmek istiyorum. Ama o pijamaylayken bile çok yakışıklı oluyor.
Tanrı onu o kadar güzel ve özenle yaratmıştı ki tapılası kadar güzeldi...
Hazırlanıp Taehyung'un yanına gittim. Kapıyı çaldım ama açmamıştı evde değildir belki diye ona mesaj atmıştım.
Whatsapp konuşması
Jungkook
Selamm
Evde misin(12:36)
Taehyung nerdesin?
Mesajlara da bakmıyorsun
Lütfen cevap ver tae endişeleniyorum bak(15:24)
Saat akşam 7 olmak üzereydi taehyung hâlâ mesajlarıma bakmıyordu. Defalarca onu aradım ama açmadı. Artık gerçekten çok endişe ediyordum ve ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.
Ben odayı defalarca turlarken odamın kapısı çalınmıştı. Taehyung'un geldiğini düşünerek kapıyı açtım. Karşımda kıpkırmızı olan dolu gözlerle bana bakıyordu onu görür görmez ona sarıldım.
"Senin için çok endişelendim" diyerek kokusunu içime çektim. Sarılmama karşılık vermişti. Omzumda bir ıslaklık hissetmiştim.
Ondan ayrıldığımda yere bakıyordu bana bakması için elimi yanaklarına götürüp bana bakmasını sağladım.
Taehyung şu an yanımda ağlıyordu...
Ağlaması gittikçe artıyordu. "Taehyung noldu niye ağlıyosun" Dediğimde daha da şiddetli ağlayıp kekeleyerek konuştu.
"J-jungkook... " Diyip duraksadı biraz "Söyle güzelim" diyerek yanağını okşuyordum. "B-babaannem... Araba çarpmış... yoğun bakıma alınmış jungkook" konuştuktan sonra daha da fazla ağlamaya başladı.
"Şşş ağlama güzelim iyi olucak babaannen" derken tekrar sarıldım ona. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Onun bu haline alışık değildim.
Onunla beraber ağlamaya başladım.
"Jungkook ya onu kaybedersem... O benim için çok önemli. Annemden sonra onuda kaybedemem"Alınlarımızı birleştirip yanaklarını okşayarak konuşmaya başladım. "Biraz dinlenelim mi? uyumak ister misin?" diye sorduğumda kafasını salladı.
Elinden tutum ve yatağa doğru yürüdük.
Yanyana uzandık ve kafasını göğsüme koyup uykuya dalmaya başladı.Saçlarını okşayıp kokusunu içime çekiyordum. Dinlemeye çok ihtiyacı vardı. Hiç ağlamasın,üzülmesin istemiyordum ama az önce beraber ağlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My spoiled baby
FanfictionZengin bir ailenin şımarık ve kendini beğenmiş çocuğu olan Jeon Jungkook ve yeni hizmetçileri olan Kim Taehyung Jungkookun istediği her şeyi yerine getirmek için hazırdı