15.bölüm

193 17 2
                                    

Kimsenin evde olmamasını fırsat bilerek taehyung ile yalnız vakit geçirmek istemiştim. Ama sandığım gibi olmamıştı. Sözde sadece onu beraber oturmak için çağırmıştım ama kendimi onun dudaklarında buldum.

Hepsi benim arsızlığımdan kaynaklıydı. Şuan dudağımı sertçe emip ısırmakla meşguldü. Boynuna sardığım elimi gömleğine doğru götürüp hızlıca açmaya başladım. Gömleğini çıkardıktan sonra kendi tişörtümü de çıkarıp odanın bir köşesine fırlatmıştım.

Tekrar dudaklarına atılıp saçlarını çekiştirmeye başladım. Dudaklarımı öyle sertçe öpüyordu ki karşılık vermemi zorlaştırıyordu. Dudakları dudağımdan ayrılıp yüzümün her bölgesine öpücük kondurmaya başlamıştı.

Dudakları çenemden aşağıya boynuma inmişti. Boynumu emerek sömüruyordu resmen. Islak öpücükleri aklımı yitirmemi sağlayacak kadar güzeldi.

Boynuma izini bıraktığından emin olduktan sonra göğüsüme doğru inmişti. Yemin ederim bayılacak gibi hissediyordum. Diliyle göğüs ucumu kıvrayıp emmeye başlamıştı.

Islak öpücükleri ve göğüs ucumu emmesinden dolayı gözlerim kararmıştı adeta. Bu zevk fazla güzeldi.

Son bir kez çekiştirip göğsüme öpücük kondurduktan sonra yüzüme bakmıştı. Yüzümü sanki ezbere bilmezmiş gibi süzmeye başlamıştı.

"Çok güzelsin Jeon, sen fazla güzelsin. Kalbim dayanamıyor bazen güzelliğine. Beni benden alıyorsun güzelim." Yanağıma ıslak öpücüğünü bırakıp yüzüme tekrar bakmıştı.

"Sen kendini hiç benim gözümden görmüyorsun. Tapılası kadar kusursuzsun sevgilim." Bende yanağına öpücük kondurup devam etmiştim. "Artık bir bütün olalım istiyorum. Seni içimde istiyorum Taehyung."

Son dediğime yarım ağız gülümseyip dudağıma atılmıştı. Bir yandan beni öpüyor bir yandan da pantolonumu çıkarmaya başlamıştı. Önünde sadece iç çamaşırım ile duruyordum. Ondan da kurtulduktan sonra tamamen çıplak kalmıştım karşısında.

Gözleri kararmıştı vücudumu süzerken. Daha fazla beklemeyip bende onunkini çıkarıp bir kenara fırlatmıştım. İkimizde çıplak bir şekildeydik. Taehyung tekrar üzerime çıkıp beni öpmüştü. Öperken eli erkekliğime doğru gitmişti. Eliyle erkekliğimi okşamaya başladığı an yüksek bir şekilde inlemiştim. Fazla sertleşmiştim. Boşalmaya ihtiyacım vardı.

"Ahh, Taehyung. Hızlı ol lütfen." İnlemelerim odada yankılanıyordu adeta.

Eli yerine dudakları yerini aldığında yüksek bir şekilde inlemiştim. Erkekliğimi ağzına almış lolipop gibi emiyordu. Emip çekiştiriyordu erkekliğimi. Nefes dahi alamıyordum.

Erkekliğimi her emişinde daha da inliyordum.
Daha fazla dayanamayıp ağzına boşalmaya başlamıştım. Daha rahatlamış hissediyordum.
Erkekleğimi bıraktığında nefes nefese konuştum.

"Dayanamıyorum sevgilim lütfen. Yap artık şunu." Diyerek yalvarırcasına konuşmaya başlamıştım.

"Ne istediğini bana söyle sevgilim." Demişti.

"Seni içimde istiyorum taehyung. Lanet olsun içime gir artık." Dememden sonra ayaklarımı
ikiye ayırıp sert ve şişmiş erkekliğini deliğimin ucuna değdirmişti. Bunu yaptığı an ikimizde inelemiştik.

"Taehyung yap artık şunu." Kafamı yastığa bastırıp elimle yatağımın çarşafını sıkmıştım.

Yavaş yavaş içime girmeye başlamıştı. İnlemelerim durmuyordu resmen, sesimin kısılacağına emindim. Sertliğini tamamen içime ittiğinde o doluluk hissini hissetmiştim. Bu zevk fazlaydı, fazla güzeldi. Aklımı alıcak şeyi yapmıştı ve git gel haraketini yapmaya başlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My spoiled babyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin