Bölüm 3

80 9 51
                                    

Sıkılınca AC/DC açtı Tony . Kendini ritme kaptırıp parti yerine gelmişti bir süre sonra. Arabadan inmeden önce en sevdiği şarkıyı dinleyip enerji topladı. Onun gazıyla arabadan havalı bir iniş yaptı ve parti binasına girdi, tabii renkli gözlük takmayı da unutmamıştı... İçeri girdiğinde müzik sesi ve konuşma sesleri kulağına ulaştı, şuan oğlu ve kızının yanında uyumayı tercih ederdi.

Tony: 😒 başlıyoruz...

Dedi gözlüğünün arkasından göz devirirken.

Chavez oflayıp etrafı izledi burası gerçekten sıkıcıydı.

*merhaba bay stark nasılsınız?

*takımınız çok yakışmış...

*çok yakışıklı olmuşsunuz.

Sahte bir gülümseme takindi yüzüne " Teşekkürler... Teşekkürler ama gitmem lazım." dedi. Bu sırada Chavez kalabalığın oldugu tarafa baktı. Tony stark gelmişti ve herkes etrafına toplanmıştı göz devirip önüne döndü.

Chavez : Yalakalar

Sessizce konuşmuştu. Tony kalabalığın arasından zor da olsa kurtulmuştu, Oflayıp etrafa göz gezdirdi. Nispeten boş ve sessiz bir yere geçti. Eline viskisini aldı. Tek tek insanları incelemeye başladı Tony.

Chavez eline telefonu alıp göz gezdirdi hayır yani gelmese nolurdukı neymis partiye gelmezse bütün kartlarını iptal edermiş babası neden bu kadar sosyal olmasına kafayı takmıştı anlamıyordu!

Gözü bir zarif ve güzel bir kadına takıldı. O da aynı kendisi gibi sıkılmış olacak ki telefonuyla ilgileniyordu. Chavez telefonu kapatıp bakışlarını etrafta gezdirdi, canı çok sıkılmıştı... Gözünü kadından çekip etrafı izlemeye devam etti Tony ama kadın aklından çıkmamıştı. O yöne bir daha baktığında gözleri kesişmişti... Kadın yüzünü buruşturup başka tarafa baktı. Bu adamı sevmiyordu fazla çapkındı kadınlara karşı saygısı yoktu... Onun bu hareketi Tony'nin hoşuna gitmişti. Sessizce güldü. " Başka biri olsa hemen atlardı" dedi kendi kendine.

Chavez sıkıntıdan çığlık atıcaktı artık son iki saat kalmıştı. Babası 3 saat boyunca partide kalırsa kartlarını geri aktif edicegini söylemişti. Tony sıkıntıyla ofladı. Oğlunu ve kızını özlemişti... Chavez daha fazla dayanamayıp ayaga kalktı İki dakika daha burada kalırsa " Yeter! " diye çığlık atıcaktı.

Viskisinin bittiğini fark edince barmenin olduğu tarafa doğru yürümeye başladı. Chavez saate bakıp ofladı en azından dışarı çıkıp hava alabilirdi. Tony, hızlı adımlarla önüne bakmadan yürüyordu, birine çarptığında durdu.

Chavez : Dikkat etsene ya!

Chavez yere düşen telefonuna hüzünle baktı, hızla eğilip telefonu yerden aldı.

Tony : Ha ne? Pardon...

Chavez : Pardonun 5 para etmiyor, telefonumu kırdın!

Tony kafasını kaldırıp kızla göz göze geldi.Chavez karşısında Tony Stark ' ı bulunca ofladı " Bir de bu çıktı başıma " diye geçirdi içinden. Adamın gözlerinde hüzün ve özlem vardı... Chavez adamın ona neden böyle baktığını anlamamıştı, Tony yavaşça kafasını iki yana salladı.

Chavez : Fazla mi içtin?

Tony : Eee pardon, telefonunuzu yaptırabilirim.

Kibarca yardım teklifinde bulundu ama kız " İstemez" diye tersledi onu. Tony, onun sorusuna " Yooo bu daha ilk" diye cevapladı.

Chavez:öyle mi neden böyle mala bagladın o zaman?

Tony : Ahahahahah

Chavez söylediği şeyi farkedince yüzünü buruşturdu ama adamın gülmesiyle biraz olsun rahatlamıştı. Şimdi hiç nutuk dinlencek kafada degildi.

Farklı Bir Evrende | Tony Stark  [ İstek Kitap] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin