-Ama daha çok avokado gibi tabii-

32 3 17
                                    

Zorbam, yeonjun'u inceledikten sonra konuşmaya başladı.

"Sana ne, ben sana bakmıyorum he-" Dediği sırada, Yeonjun sözünü kesti ve eliyle sıraya vurup ayağa kalktıO an korkudan titremiştim.

"Şu lanet gözlerini çek, yoksa onları oyacağım. Ondan uzak dur, hala akıllanmadın dimi? Aptal! Gücün kime yeterse ona bulaşıyorsu-" Derken bu sefer Yeonjun'un sözünü Taehyun kesmiştiKonuşurken yavaş yavaş yanımıza doğru ilerliyordu.

"Ne oldu? Arkadaşına sataşmasından mı korktun? Bırak şu arkadaşını, baksana bitik, yorgun hiç bir işe yaramaz biri bu! Vazgeç. Aptallarla kim uğraşır ki. Boşuna çabalama. Sonuçta, o her zaman asosyal, çirkin, aptal, basarisiz ve rezil olacak. Yanlış mıyım? " Demişti Taehyun. Yeonjun, Taehyun'un yakalarından tuttu ve silkeledi.

"ULAN ORUSPU ÇOCUĞU, NE HAKLA BOYLE SÖZLER SÖYLEYEBİLİRSİN? HA!? REZİLSİN, GERIZEKALI, APTAL! ARKADAŞIMA SATAŞMANIZDAN KORKMUYORUM ÇÜNKÜ ONA SATAŞAMIYACAKSINIZ, ASLA! O BENIM ARKADAŞIM, ONU ASLA BIRAKMAM! NASIL BİR RUH HALİNDE OLURSA OLSUN BIR ŞEY OLMAZ. UMURUMDA DEĞİL. SADECE BENIMLE KONUŞSUN BANA YETER! İŞİNİZ GÜCÜNÜZ YOK MU SIZIN? GELİP, BULAŞIYORSUNUZ BIZE? LANET OLSUN! "Diye bağırdı Yeonjun, Taehyun Yeonjun'un dediklerine büyük bir kahkaha attı.

" Sen onu koruyamazken o neden seninle konuşsun ki? "Dedi Taehyun ve hemen ardından sınıftan birisi Yeonjun'u tuttu, Yeonjun savunmasızdı. O an ayağa kalktım fakat ne yapacaktım ki?

Taehyun kolumdan tuttu, diğer kolumdan ise zorbam. Kurtulmaya çalıştım fakat başaramadım. Beni hızla erkekler tuvaletine götürüyorlardı

Erkekler tuvaletine girdiğimizde beni yere fırlattılar. Taehyun, üzerindeki hırkayı çıkardı ve beline bağladı.

"Seni koruyacakmış, ha? Amatör. " Dedi Taehyun. Korkuyordum, çok korkuyordum. Ya Yeonjun'a bir şey olursa? Hepsi benim yüzümden! Bugün okula gelmemeliydim!

...

Zil çalmıştı, üstüm başım pislik ve kan içindeydi. Taehyun ve zorbam gülerek yanımdan uzaklaştılar. Ben üzerimi temizlemeye çalışırken birden içeriye Yeonjun geldi. Endişeli görünüyordu. Hemen yanıma yaklaştı ve yüzümdeki kesik izlerine baktı, vücudum korku ile titriyordu. Yeonjun'un kızmasını ve ya sinirlenmesini istemiyordum. Yüzüme bakmaya devam etti, ellerini yanağıma koydu ve yanağımı okşadı. Hala titriyordum, korkuyordum.

yapma nolursun, taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin