Şaşkınlıkla Yeonjun'a döndüm, "Neden soruyorsun?" Diye sordum Yeonjun'a. Yeonjun ilk başta sırıttı sonra yanıma yaklaştı. "Merak ettim, sonuçta arkadaşınım değil mi? Sır tutabilirim" dedi Yeonjun.
Acaba ona aşık olduğumu çok mu belli ediyordum?
"Evet,ondan hoşlanıyorum ama kimseye söyleme." Dediğim anda Yeonjun daha da sırıttı ve bana doğru yaklaştı.
"Onu nasıl sevebiliyorsun? O senin zorbalarından biri."dedi Yeonjun ve biraz daha yaklaştı, artık bedenlerimiz birbirine değiyordu.
"Her neyse boşver, istersen film izleyelim, nasıl olur?" Dedi Yeonjun. Büyük ihtimalle bir önceki sorusuna cevap veremeyeceğimi bildiğinden konu değiştirdi.
Odasında, yatağın karşısında bir televizyon vardı, böylece rahatça televizyondan birşeyler izleyebiliyorduk.
Yeonjun, kumanda ile televizyonundan Netflix açtı. Filmler arasinda geçerken bir anda durdu ve bana döndü. "Ne tür bir film izlemek istersin?" Diye sordu Yeonjun, açıkçası hiç bir fikrim yoktu. Tek bildigim Yeonjun'un seçtiği tüm filmlerin güzel olduğu ve neredeyse her zaman seçimi ona bırakırdım.
Yeonjun'a döndüm ve cevap verdim. "Fark etmez, aklımda pek bir şey yok. Sen ne istersen onu aç." Dedim Yeonjun'a. Yeonjun gülümsedi ve her hangi bir film açtı.
----
Film bitmişti ve Yeonjun filmin yarısında uyuya kalmıştı ama ben filmi sonuna kadar izlemiştim. Yeonjun kafasını omzuma koymuş uyuyordu. Telefonumu elime aldım ve açtım.
Bir sürü bildirim gelmişti. Bu alışık olduğum bir durum değildi.
-bildirimler-
Jishan seni takip etmek istiyor
Soobs seni takip etmek istiyor
Kamilkai seni takip etmek istiyor
Seungaparaariyom seni takip etmek istiyor
Jeonjungk seni takip etmek istiyor
Hyun(jin)dai seni takip etmek istiyor
Changbb seni takip etmek istiyor
---
Neden bir anda hepside ayni saat aralığında bana istek attılar diye düşünmeye başladım. Daha fazla sorgulamak istemedim ve hepsinin isteğini kabul ettim, ardından merakla Yeonjun'un telefonunu aldım. Aynı kişiler takip isteğini atmışlardı, bu fazla garipti.
Korkuyla Yeonjun'u yavaşça dürttüm, Yeonjun korkuyla uyanınca ilk önce özür diledim ardından da ona istek atan kişilerin aynı kişi olduğunu gösterdim.
"Beomgyu, sen kabul et onlar bizim sınıftan sanırım, eğer kötü bir niyetleri olursa onlara ne olacağını biliyorsun. Benim çok uykum var uyumaya devam edeceğim." Dedi Yeonjun ve gözlerini kapatıp uykusuna kaldığı yerden devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yapma nolursun, taegyu
Mystery / ThrillerBeomgyu ile Yeonjun orta okuldan beri arkadaşlardır. Aynı liseye başlayacaklardır. Lisenin ilk günü gördükleri kişiler yüzünden ve yaşadıkları olaylar yüzünden stres, kaygı vb. duygular yaşarlar. Hikaye bu şekilde başlar.