TanıtımMezarda bile var çiçek, beni neden sevmedin?
"Oğlum biraz protein ağırlıklı beslen, gün boyu enerjiye ihtiyacın var. Çıkmadan öncede vitaminlerini al tamam mı?
"Tamamm"
Anne oğul samimi konuşmalarını dinlemek istemediğimden boğazımı temizleyip masadan kalktım.
"Size afiyet olsun, benim işlerim var."
"Yiğit."
Kalktığım sandalyeyi masaya yaklaştırırken babama döndüm.
"Efendim baba?"
"Yönetim kurulunu topla, Tuğrul'u peyzaj bölümünün başına koymayı planlıyorum."
"Peki nasıl istersen." Tuğrul'un sırıtan yüzüne başımı çevirip arkamı dönüp evden çıktım. Beni bekleyen araca binip şirkete yol aldım.
Ben Peker ailesinin en büyük oğluydum. Bilinenin aksine öz çocukları değildim.
Üvey evlat olduğumu öğrendiğimde henüz 7 yaşındaydım. Benden dört yaş küçük olan kardeşim kadar değer görmediğimi farkettiğimde sorgulmaya başlamıştım her şeyi.
O zamanlar küçüktüm, aklım ermiyordu tabi öyle şeylere... Ne zaman gizli kapılar ardını dinlemeye başladım, işte o vakit öğrendim her şeyi...
17 sene önce:
"Kemal artık bir oğlumuz var, acaba diyorum ki..."
Kapı arkasında annemlere süpriz yapmak için beklerken konuşmalarının bitmesini bekledim. Son birkaç gündür annem beni eskisi gibi sevmiyordu. Kesin biraz yaramazlık yapıp onu üzmüştüm. Yoksa annem beni çok severdiki.
"Olmaz Burçe, elaleme ne diyeceğiz? Aaaa kusura bakmayın. Bizim çocuğumuz olmuyordu, bizde millete laf vermemek için gittik karpuz seçer gibi bebek seçtik mi diyeceğiz? Artık yapacak bir şey yok. Hem çoktan yedi sene geçti, her şey için çok geç."
Elimde tuttuğum, benim çizdiğim çekirdek ailem resmi ile kapının arkasında öylece kaldım. Benden mi bahsediyorlardı? Nasıl ben seçilip alınmış olabilirdim ki? Allah beni anne babama özel olarak vermemiş miydi?
"Hayatım önceden çok sevdim Yiğit'i biliyorsun, ama sonra Tuğrul doğdu....artık o çocuğa ihtiyacımız yok anlasana."
Annemin söylediği sözler kalbimi bir el tarafından sıkılıyormuş gibi hissettirdiğinde gözlerim doldu. Dudaklarımı ısırırken olduğum yerden çıkmak ve daha fazlasını duymamak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezarda Bile Var Çiçek /Erkek Versiyon
Teen FictionAilenin sevilmeyen çocuğu olmak zordu, bilhassa gerçekleride biliyordum aslında. Yinede konduramadım hiç bir zaman... Sevilmemek en çok küçükken acıtıyordu. Söylesenize, beni neden sevmediniz?