i whispered underneath my breath but you heard it

96 14 24
                                    

my jeno
jawmib
brni nite swvmrdin
:(((
bwn çiekin muyim

jaeminnie
Jeno ne diyorsun sen?
içtin mi yoksa

my jeno
kslnim
o kadaasasr acıfi ki
dsyanamsdım

jaeminnie
Jeno..
neredesin sen

my jeno
Jaemin
Jaehyun ben
gerizekalı ağlamaktan yazamıyor şuan elime tutuşturdu telefonu

jaeminnie
Jaehyun bana konum atar mısın?
gelip alayım onu

my jeno
tamam
📍 konum

jaeminnie
teşekkür ederim

my jeno
rica ederim ama biraz çabuk gelmen gerek

jaeminnie
tamam

görüldü 01.23


Jaemin hızlıca üzerine bir şeyler attıktan sonra görünüşünü umursamadan evden çıkmıştı. Gittikleri mekan evine yakındı bu yüzden koşmayı tercih etmişti. Soğuk rüzgar yüzüne çarparken kalbindeki sızıdan başka bir şey hissetmiyordu. Jeno asla içmezdi. Jaemin'e söz vermişti bir kere. Tabii bir istisna dışında.

4 yıl önce

"Jeno, sen de biz üniversiteye geçince değişmeyeceksin değil mi?"

Jaemin günlerdir aklını kurcalayan konuyu ufak da olsa bir korku içinde en yakın arkadaşına yöneltirken alacağı cevaptan korkmuş bakışlarını ellerine çevirmişti.

Jeno önündeki kitaptan başını kaldırıp karşısındaki karamel saçlı çocuğa bakmıştı.

"O nereden çıktı şimdi?"

"Hani hep öyle derler ya. Üniversite de herkes gerçek yüzünü belli edermiş. Kötü arkadaş ortamları filan."

"Jaeminnie. Bu dünya tersine dönmeye başlasa hatta bırak dünyayı tüm evren tersine dönse ben sana karşı asla değişmem tamam mı? Sen benim yanımda kal yeter bana."

Jaemin aldığı cevabın sıcaklığını kalbinde hissederken gülerek bakmıştı ona. Jeno da onu görüp gülümsemişti.

"Gitmem ki asla. Ama yine de söz ver bana. Kötü şeyler yapmayacaksın."

"Neymiş o kötü şeyler?"

"Beni bırakmak mesela. Ve asla içmeyeceksin. Nefret ettiğimi biliyorsun zaten."

Jeno bir anlığına şaşkınlıkla ona baksa da Jaemin'den gelen her şey kabulü olduğu için başını salladı. Kollarını önünde birleştirerek masaya yasladı.

"Tamam söz veriyorum. Ama bir istisna dışında."

"Ne istisnası?"

"Eğer bir gün beni istemezsen hatta benden nefret edersen.."

Jeno yutkunarak konuştuktan sonra Jaemin'in iri gözlerindeki üzüntü dalgasını görmüştü. Tamam bahsettiği şey beklediği bir şey değildi ama Jaemin'e karşı sözünü bozmak istemezdi bu yüzden her ihtimali düşünmeliydi."

"Aptal! Niye nefret edecekmişim senden? Aptal Lee Jeno."

Jaemin kendi kendine söylenerek bilgisayarına döndüğünde Jeno ufak bir kahkaha atmıştı. Onun bu hallerini çok seviyordu.

Oturduğu sandalyeden kalkıp karşısındaki adamın yanına gitti ve arkadan sarıldı ona.

"Aptalım evet. Çok büyük bir aptalım hem de."

best friends(!) forever | nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin