darling, you look perfect tonight

87 10 17
                                    

my jeno
jaemin..
ağladığını duyuyorum
aç lütfen şu kapıyı

jaeminnie
jeno git lütfen

my jeno
ağladığını ilk kez görmüyorum herhalde
jaemin benim kalbim çok acıyor
yapma bunu bize lütfen

jaeminnie
bütün gün beni arayıp bulamadığın gün
nerede olduğumu biliyor muydun?

my jeno
hayır

jaeminnie
sabah okula gitmek için çıkmıştım
Karina yanıma geldi

my jeno
NE

jaeminnie
jeno bölme lütfen
seninle konuşmam gereken bir şey var dedi
defalarca reddettim ama bırakmadı beni
sonra sahile gittik
dakikalarca konuştu ağzımı açıp bir şey diyemedim
ve öyle şeyler dedi ki
ki haklı da

my jeno
değil

jaeminnie
dediklerini duymadın bile

my jeno
duymama gerek yok jaemin
o kız doğruyu söylemez
neler dedi kim bilir sana
yalvarırım aç şu kapıyı jaemin
göz yaşlarını silmeme izin ver nolur

jaeminnie
yenisini ekleyeceksin jeno
bunları silsen ne fark eder

my jeno
hayır
eklemeyeceğim
beni son kez dinle
o kız her ne anlattıysa onları da anlat bana
her şeyi düzelteceğim
söz veriyorum
jeno sözü

...

Jeno duyduğu anahtar sesiyle fırlamıştı odadan. Daha az önce giremediği salonun kapısına ulaştığında kalbinin çarptığını hissetti. Derin bir nefes alırken kapı kolunu indirdi. Sadece ay ışığının aydınlattığı odada her zamanki köşesinde oturan adama baktı. Dizlerini kendine çekmiş düz bir şekilde Ay'ı izliyordu.

Yaklaştıkça onun güzel yüzünü daha yakından izleme fırsatı buldu Jeno. Gözleri kızarmış, uzun ve güzel kirpikleri birbirine yapışmıştı. Jaemin'in gözlerini buluşturması ile içinde bir şeyler olduğunu hissetti. Elini uzatıp yavaşça yanaklarındaki yaşları sildi ama hemen arkasından yine birer damla daha düşmüştü. Jeno tekrar sildi onları.

"Durmayacaklar."

"Her seferinde bıkmadan silerim o zaman."

Gözlerini tekrardan dışarıya çevirdi Jaemin. Jeno'nun karşısına oturuşunu izledi bir süre.

"Ne dedi o sana?"

Derin bir nefes verdi Jaemin. O günü tekrar tekrar hatırlamak kalbindeki büyük yaranın kabuğunu kaldırıyordu.

*
"Karina neden getirdin beni buraya?"

"Sana gerçek Jeno'dan bahsetmeye geldim. İkimizi de birbirine düşüren ama bizi sadece kendi çıkarları için isteyen o adamdan."

Jaemin'in kaşları çatıldı. Ne bu kamera şakası filan mıydı?

"Karina sen iyi misin? Bunları bana mı anlatıyorsun?"

"Ah Jaemin. Seni öyle bir kandırdı ki. Önce ona olan hislerini öğrendi. Ama biliyorsun ki Jeno heteroseksüel. İlk başlarda senden öyle tiksindi ki. Hatırlarsın benimle sevgili olduğu zamanlar siz çok kavga ederdiniz. O zamanlar başladı her şey. Ona defalarca dedim böyle yapma diye ama dinlemedi beni. Sonra da seninle oynamak istedi böylece duygularından vazgeçermişsin ve o aptal hesabı kurdu. Bunu daha fazla izleyemedim ve ayrıldım ondan. Ama beni de bırakmadı. Aylar sonra buraya çağırdı beni, elinde bir demet çiçek vardı çok şaşırmıştım. Ama seni de çağırdığını bilmiyorum Jaemin. Özür dilerim bunları hak etmedin. O aşağılık adam ikimizi de hak etmiyor."

best friends(!) forever | nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin