1.Bölüm

56 4 1
                                    

Kulağımın dibinde çalan alarm sayesinde sabah olduğunu anladım

"ahhh lanet olası alarm her sabah kulak zarlarımı parlatmak zorunda mı sanki"

Babam bu kasabanın şerifi o yüzden erkenden kalkıp gidiyor o yüzden evde yanlızım şuan

Kalktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım kafamı kaldırıp aynadan kendime baktım

"Neyse en azından çok yakışıklı ve ateşliyim :D"

Aynadan bakarak kuş yuvasına benzeyen saçlarımı biraz olsun düzene sokmaya çalıştım

"Neysee idare eder olduğu kadar artık biraz daha geç kalırsam scott bana boydan girecek"

Evettt tahmin ettiğiniz üzere scott benim en yakın arkadaşım best friendim yanisii

Aslında iyi çocuktur ama ben "mükemmel stiles"

Her sabah geç kaldığım için scott'un daha çok şaytani tarafıyla karşılaşıyorum ☺️

Çantamı da alıp evden çıktım kahvaltı yapmaya vaktim yoktu son model jeepime doğru ilerlemeye başladım(Kesinlikle son model yalan söylemiyorum🥲)

Okula 20 dk sonra vardım ve bilin bakalım kim kapıda beni bekliyor Tony STARK

Demek isterdiimm tabikide bir adet kızgın scottiyle karşılaştım hehehehe beni öldürecek gibi bakması dışında bir problem yok aslında (sanırım bu yeterli bir problem 😅)

Yanına ilerleyerek

"Günaydın bal suratlı eti pufummm"diye seslendim

Yok canımmm canıma susamadım aslaa hiç alakası yok

-scott

"iki saattir bekliyorum ağaç oldum biraz daha gelmeseydin meyve vermeye başlayacaktım stiles ve bana okulda bu şekilde seslenmemeni daha kaç defa söyleyeceğim senin yüzünden tüm okul sevgili olduğumuzu düşünüyor salak"

"Ahhh kalbimmm acıyor scott biz sevgili değilmiydik haa sinirli dobermanım benim demek herşey yalandı"

Ağlıyormuş gibi yapıp sahte gözyaşlarımı sildim

-Scott

"Stiles acaba diyorum küçükken kafana bir darbe filan almış olabilir misin canım arkadaşım hayır yani söyle bari ona göre destekte bulunayım sana eyy özürlü arkadaşım"

"Babama sormam gerek "

Diyip gülmeye başladım tabi canım arkadaşım hiç bana kıyarmı oda elini omzuma atıp gülmeye başladı.

-Scott

"Her neyse sana söylemem gereken önemli birşey var"

"Ne oldu niye bu kadar heyecanlısın lan"

-Scott

"Koçla konuştum bu hafta lakros seçmelerine katılacağım ve sende benimle katılıyorsun"

"Dostum hayırrr ben yokum ben olmaz "

-Scott

"Vay adi herif dostunu satan etek giysin lan"

"Olm olmaz bak ben çok kötüyüm lakros maçında

Koç beni haşlar bide rezil olmak istemiyorum okul takımının önünde "

-Scott

"Ya sen merak etme ben sana öğreticem tamam o iş bende ve SAKIN hayır deme bu konu burda kapandı"

"Piç yaa offf tamam illa bir boktan da eksik kalmiyim "

9 kuyruklu tilkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin