Her zamanki ki yağmurlu bir gündü yani genel olarak Beacon Hills'da nadiren güneşli olurdu
Gerçi problem değildi ben yağmuru severim
Huzur verici bir hissi vardır
Gözlerimi açtım yatağımdan cıkasım hiç yoktu gerçekten her neyse işte kapının çalma sesini duydum
"Ağğğhhh hafta sonunda kim gelir ki Tanrı aşkına bir gün de tatil yapamayacakmıyım yaaağ"
Kalktım ve kapıyı açmaya gittim bir an düşündüm acaba acmasam nolucak ki çalar çalar gider değil mi ?
-Scott
"Lan açsana kapıyı mal özürlü ıslandım lan"
Aaa scott aşkım gelmiş hemen kapıyı açtım
"Naber yakışıklı"
-Scott
"S*kecem aşkını stiles olm iki saattir çalıyorum niye açmıyorsun gavat herif"
"Ya gülüm duymamışım napimmm
-Scott
"Her neyse işte dışarı çıkacağız bugün
söz vermiştin "
"Ne dışarısı olm görmüyon mü biraz daha yağsa sel olucak bu diyor ki dışarı "
-Scott
"Lan andaval bugün pazar hafta içi dışarı nasıl çıkacağız hem söz verdin ormana gidip araştırma yapacağız hatırlatırım bayan Grace araştırma verdi yapmazsak haşlar bizi "
"Unutmuşum yaaa ödev vardı dimi
Eee şey ödev neydi"
-Scott
"Şaka yapıyorsun dimi
Lan andaval sen bu kafayla bok mezun olursun haa"
"Sus be varoş hatırlatırım notlarım senden yüksek hem ben şaka yapıyorum biliyorum tabikide ödevin beaton Hills'daki yaşayan hayvanları araştırmak olduğunu "
-Scott
"Offf stiles kafamı şişirdin haa
Hem biz niye kapının önünde konuşuyoruz lan "
"Harbi lan niye söylemiyorsun geç içeri şimdi sana muhteşem parmaklarımla sıcak çikolata yaparım da için ısınır "
Scott bu dediğimle göz devirdi onu görmezden gelip mutfakta kendimle ona sıcak çikolata yaptım bide kurabiye aldım onun önüne sıcak çikolatayı bırakıp yanına oturdum
"Eee ne zaman çıkıyoruz"
-Scott
"Yağmur durdu zaten yarım saat sonra çıkarız gerekli eşyaları yanımıza alalım ne olur ne olmaz biliyorsun bu günlerde söylenene göre ormanda kurtlar varmış dikkat etmek lazım"
"Saçmalama olm deaton Hills'da kurt yok bı kere insanlar saçmalıyor her şeyi çok abartıyorlar "
-Scott
"Dostum kurt saldırılarına uğrayanlar var bunlarda mı yalan sen çantaya kelebek(bıçak 🔪)koy ne olur ne olmaz fener ve birkaç ilk yardım malzemesi koy"
"Yaw sen merak etme benim beyzbol sopam var o bizi korur canım mahmudum çok seviyorum beni hep koruyor"
-Scott
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 kuyruklu tilki
Werewolf"Savaşıcağım tek şey içimde ki diğer bendi..." Küçük bir kasabada yaşayan ve çok da anormal bir yaşamı olmayan şerif çocuğu nerden bilebilirdi ki filmlerde ve kitaplarda gördüğü fantastik yaratıkların gerçek olduğunu ve nerden bilebilirdi ki yanlı...