Seungmin ışıkları kapatınca chan şaşırdı. Neden kapatmış olabilirdi? Seungmin chan'a yaklaştı ve "Sana birşey diyeceğim." dedi.
Chan şaşırdı ve "Ne diyeceksin?" dedi.
Az önceki olaydan sonra ışıkların kapanması garipti."Aslında bu çikolatayı bunun için planlamıştım." Dedi ve gülümsedi.
Chan anlamamıştı ne dediğini. Sonradan anladı. Seungmin aslında bu çikolatayı birisiyle yemek için istiyordu. Yani chan'la öpüşmek istediği için bu çikolatayı almıştı. Pocky bazen işe yarar :)"Beni öpmek istediğini açıkça da söyleyebilirdin. Biliyorsun,seni reddetmem" dedi ve gülümsedi.
"Nasıl yani yapar mıydın?"
"Kanıtlamamı ister misin?"
Seungmin şaşırmıştı. Ama kabul etti. Ne yapacağını merak ediyordu. Chan seung'a yaklaştı ve seung ne yapacağını az da olsa anladı. Chan seung'un yüzüne yaklaştı ve onu öpmeye başladı.
Seungmin'de karşılık veriyordu.
Tüm gece böyle geçti...**
Seung ile chan uyandığında hala yorgun olduklarını farkettiler. Biraz daha uyumaya karar verdiler. Seung chan'a sarıldı. Uyumaya devam ettiler.Onlar uyurken ikisinin annesi kahvaltı hazırlıyordu. Mutfaktan gülüşmelerinin sesleri geliyordu. Seung bu sesten dolayı uyuyamamıştı ve uyandı. Chan'ın yanından kalktı ve mutfağa gitti.
"Anne neden bu kadar seslisiniz ya.."
Gözlerini ovuşturarak söyledi."Çok mu ses çıkarıyoruz?? Dün gece asıl ses çıkaran sizdiniz" dedi ve gülmeye başladılar.
Seung şaşırdı ve odaya geri döndü.
Chan'ın yanına yeniden kıvrıldı. Ama annesinin onları duyduğundan haberi yoktu yeni öğrenmişti. Herşeyi kenarı atıp telefonunu aldı.Saat 10:45
Spotify'e girdi ve playlistten bir şarkı seçti.
"Silent cry"Bu şarkıyı çok seviyordu. Hergün yeniden dinlerdi.
Biraz sonra chan da uyandı.
Arkasını döndü ve seung'u gördü.
Chan'a bakıyordu. Chan da bunu görünce seung'a bakmaya başladı. Bakışıyorlardı.
Sonradan chan'ın gözleri seung'un dudağına kaydı. Seung bunu farkettiğinde dudaklarını ısırdı. Chan bu kez seung'un gözlerine bakıyordu. Sonra chan tam seung'a yaklaştığı an annesi kahvaltıya çağırdı. Chan gülümsedi ve "Birdahakine olur." dedi. Seung da gülümsedi ve kahvaltı yemeye gittiler. Seung ve chan yan yana oturuyorlardı anneleri de karşılarında oturuyordu.
Anneleri yine dedikodu yaparken chan sıkılıp yemeğini yemeyi bıraktı ve seung'a gizlice bakmaya başladı. Seung da ona bakınca chan bakışlarını başka biryere çevirdi."Bana baktığını biliyorum. Başka biryere bakmana gerek yok." dedi seung.
"Sıkıldım konuşalım."
"Tamam. Ne konuşalım?"
Chan "Senin güzelliğini" dedi ve sırıttı.
Seungmin chan'a bakıyordu. Chan bu kez yeniden seung'a yaklaştı. Yüzlerini yakına getirdiler. Chan gözlerini kapattı ve olan oldu. Dudakları birbirine deydi.
Anneleri 'Ooo' diyorlardı. Chan'ın annesi "Sofrada olmaz! Gidin odada yapın!" dedi.
Chan yüzünü geri çekti ve beni alıp omzunda taşımaya başladı. Beni odaya getirdi. Ne yapacaktı?-bölüm sonu-
Kısa olduğunu biliyorum ama heyecanlı partları öbür bölüme saklıyorum ve okulum var bu yüzden pek bölüm atamıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park / chanmin
FanfictionAnnesinin zoruyla götürüldüğü parkta annesinin arkadaşının oğlunu görüp ondan etkilenen Chan. TOPLAM 10 VEYA 11 BÖLÜM OLACAK