Bidaha ayrılmayalım olur mu?

99 11 0
                                    

**
Chan ile seung beraber oturarak film izliyorlardı. Sanki dün yaşanmış olaylar yaşanmamış gibi davranıyorlardı. Tam filmi izlerken seung uyuyakaldı. Chan'ın telefonu çaldı.

Arayan kişi
=
Hayatım 💕💕

Kabul et //////// reddet

**

Seungmin aslında uyumuyordu. Uyuyor numarası yapıyordu. Chan bunu hala farketmedi. Telefonunu aldı ve konuşmaya başladı. Konuşurken karşıdaki kişiye 'balım, hayatım' diyordu.
Seungmin'e asla demediği şeyleri.
Chan telefonu birkaç dakika sonra kapattı. Seungmin yavaşça uyandı. Balkona gitti çünkü orada ağlayacaktı.

Seungmin'in balkona koştuğunu gören Chan yanına gitti. Seungmin ağlıyordu. Chan

"Neden ağlıyosun?" dedi.

"Bu seni ilgilendirmez! Git burdan! Senden nefret ediyorum!!"

"Ne?.. Neden benden nefret ediyorsun? Sen beni çok seviyorsun. Yalan söyleme."

"Seni sevmiyorum! Seni seven başkası varken neden ben hala seni seveyim?"

**
Chan duraksadı. Seungmin ne demeye çalışıyordu? Yoksa onu aldattığını mı düşünüyordu?

"Ne demek istiyorsun seungmin?"
"Seni aldattığımı mı düşünüyorsun yoksa?"

"Düşünmüyorum.zaten öyle. Aldatıyorsun. Apaçık belli değilmi sencede? Telefonla konuştuğun kişi kadar değerli değilmişim oysaki.."
"Yeni sevgilinle mutluluklar dilerim."

**
Chan ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Yanlış anlaşılmıştı. Seung'u kaybedebilirdi.

**
Seungmin ağlayarak evden dışarı çıktı. Yağmur yağıyordu. Taksiye bindi. Taksiciye olan herşeyi anlatmıştı. İçini dökmüştü. Taksiciye parasını verdi ve indi. Bara gelmişti. Kafasını dağıtmak için biraz içecekti.

Seungmin içeri girdi. İçeride hiç kız yoktu. Acaba yanlış yere gelmiş olabilir miydi?

Boşver gitsin dedi ve içki aldı. İçmeye başladı. İçerken bir andan telefonundan chan'ın fotoğraflarına bakıyordu. Ne yaparsa yapsın hala onu seviyordu. Vazgeçemiyordu ondan. Bir an duraksadı ve çok içtiğini fark etti. Hemen çıkıp eve gitmesi gerektiğini biliyordu. Ayağa kalktı. Zar zor ayakta duruyordu. Yürürken kalçasında bir el hissetti. Arkasında bir adam vardı.

"Napıyosun?!"

Adam birşey demedi. Sadece sırıttı. Arkasında 2 tane daha adam vardı. Seungmin'e dokunan adam onu taciz etmeye başladı. Seung ellerinden kurtulmaya çalışıyordu. Daha sonra adam seung'u mahvettikten sonra gitti. Seungmin ağlıyordu. Hala eve gitmesi gerekiyordu. Kapıya doğru yöneldi ve dışarı çıktı. Eve yürüyerek gidiyordu.

**
Chan seung için çok endişelenmişti. Sürekli seung'u arayıp duruyordu. Ama cevap yok. Evde dolanıyordu. Bir anda zil çaldı. Kapıyı açtığında karşısında ıslak,mahvolmuş, içki kokan ve ağlayan seungmin'i görmeyi beklemiyordu.
Seungmin içeri adımını atar atmaz yere düştü. Bayılmıştı. Chan tabi onu tuttu. Ve odasına götürdü. Hem kendi üstünü hemde seung'un üstünü değiştirdi. Seung'un gözyaşlarını sildi ve uyanmasını bekledi. Seung yavaşça uyandı ve ayağa kalkmaya çalıştı.

"Otur. Sakın kalkma. Sana herşeyi anlatıcam. Sende bana nolduğunu anlatıcaksın tamam mı?"

-

Park / chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin