"𝐇𝐞𝐲! 𝐑𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐦𝐞?! 𝐘𝐞𝐚𝐡... 𝐌𝐨𝐨𝐧! 𝐓𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬... 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐰𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲... 𝐌𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐢𝐧'𝐭 𝐟𝐨𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐧𝐬... 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞... 𝐘/𝐍 𝐋/𝐍... 𝐁𝐨𝐬𝐬 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲... 𝐀𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫... 𝐒𝐜𝐨𝐟𝐟 𝐢𝐭 𝐮𝐩..."
𝐓𝐰𝐨 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐠𝐮𝐲𝐬, 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐌𝐨𝐨𝐧.
"𝐇𝐞𝐲... 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐀𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐰𝐢𝐧 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐃𝐚𝐢𝐦𝐨𝐧𝐝! 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐏𝐥𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐧𝐬 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫... 𝐒𝐨, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮. 𝐇𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐚 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝!"
𝐘𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐬𝐡 𝐡𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐟𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫. "𝐖𝐞𝐥𝐩... 𝐃𝐫𝐚𝐠 '𝐞𝐦 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐃𝐞𝐜𝐤𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦"
𝐌𝐨𝐨𝐧 𝐝𝐚𝐫𝐤𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝.〘 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐃𝐞𝐜𝐤𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦 〙
𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫.
𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤.
"𝐇𝐞𝐲... 𝐌𝐨𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮..."
𝐀 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐠𝐠𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐯𝐞𝐥𝐲, 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫.
"𝐍𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐞𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞... 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐦𝐞 𝐒𝐞𝐩𝐡. 𝐈'𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐃𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞 𝐃𝐞𝐜𝐤𝐞𝐫... 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬? 𝐎𝐡... 𝐋𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐟𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭.... 𝐈 𝐫𝐮𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐤𝐞𝐫 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦... 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐞 𝐮𝐩 𝐧𝐞𝐱𝐭..."
𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐟𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞𝐬 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝, 𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐧𝐞𝐨𝐧 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐧𝐞𝐨𝐧 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐬 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝.
"𝐈'𝐦 𝐃𝐚𝐫𝐥𝐞𝐧𝐞! 𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐥𝐚!"
𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐡𝐮𝐧𝐠𝐫𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬.
"𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐩𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮... 𝐒𝐨 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧. 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐚 𝐫𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐡𝐨𝐧𝐨𝐫𝐞𝐝..." 𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭.
𝐘𝐨𝐮 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝, 𝐞𝐲𝐞 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐰𝐨𝐨𝐝 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫. 𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝟐𝟕 𝐟𝐞𝐞𝐭 𝐭𝐚𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐥𝐥𝐬, 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐫𝐞𝐝... 𝐓𝐨𝐨 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐭. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐚 𝐛𝐢𝐠 𝐝𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫.
"𝐌𝐚'𝐚𝐦? 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦." 𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐬𝐚𝐢𝐝.
𝐀 𝐥𝐨𝐰 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧'𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞, 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐬𝐨𝐧 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐝𝐞𝐬𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐥𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐥. 𝐈𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐜𝐢𝐭𝐲, 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐬. 𝐍𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲.
𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐞, 𝐛𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧.
"𝐈𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐦𝐚'𝐚𝐦?"
𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐠𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐨𝐧, 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫.
"𝐍𝐨. 𝐁𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐚𝐫𝐥𝐢𝐧𝐠..."
𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐛𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧.
"𝐍𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦, 𝐦𝐚'𝐚𝐦."
𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝, 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐝𝐫𝐚𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐫𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐬𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐲𝐬.
"𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥...."
𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐞𝐩𝐡'𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫.
𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬.
"𝐒𝐨 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝... 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐰𝐞 𝐦𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲..."
𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐢𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐥𝐯𝐞𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐡𝐚𝐫𝐬𝐡𝐥𝐲.
"𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮...? 𝐖𝐞𝐥𝐥... 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐟𝐢𝐱 𝐭𝐡𝐚𝐭..."
𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐦𝐚𝐝 𝐦𝐚𝐧, 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬, 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐧, 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞.
"𝐈-𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲- 𝐈- 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐲-𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞..."
𝐓𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭, 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐞𝐯𝐢𝐥 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞.
"𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐟𝐢𝐱𝐞𝐝..."
𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐚 𝐛𝐨𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐚𝐫𝐬. 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐚𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐞𝐫. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐫𝐮𝐧𝐠; 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐫𝐢𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫 𝐛𝐨𝐧𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐝...
"𝐎𝐡 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝... 𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭..."
𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐥𝐲, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐮𝐛𝐬𝐢𝐝𝐞𝐝. 𝐍𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐚𝐭.
"𝐈'𝐦 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐩 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐫𝐚𝐧𝐬𝐨𝐦... 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐮𝐩 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲... 𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝..."
𝐘𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡 𝐝𝐫𝐨𝐩 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐞𝐞𝐭. 𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐮𝐧𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮...? 𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞.
"𝐘𝐞𝐬 𝐦𝐚'𝐚𝐦?"
𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐥𝐢𝐭 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐞𝐰 𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐥𝐞𝐰 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞.
𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐥𝐲; 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐮𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞.
"𝐓𝐚𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐦𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐮𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐥𝐨𝐧𝐠... 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐭𝐨 𝐚 𝐫𝐨𝐨𝐦... 𝐈'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐮𝐩 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰."
𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐬𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝.
𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐛𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐧𝐤𝐥𝐞𝐬.
"𝐀𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚'𝐚𝐦."
𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥..."
𝐒𝐞𝐩𝐡 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐩 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐦𝐩 𝐫𝐨𝐨𝐦.
"𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐤𝐢𝐝..."