bardzo długo płakałem aż na podłodze utworzyło się jezioro łez, zacząłem w nim pływać i dalej płakałem. potem do pokoju wszedł mikołaj i zaczął mnje uspokajać,pozwolił mi również wytłumaczyć całą sytuację.
F: mikolaj ty po prostu w swoim siurku miałeś czarne geny,dlatego nasze dziecko było czarne..
M: Dobrze kochanie,wjerze ci. Kocham ciepowiedział mikołaj pp czym namiętnie mnie pocałował i mn rozebrał,po chwili wpakował mi swojego pytona w moja kakaowa dziurkę. ruchał mn mocno przez 20 minut.
M: JEEEEZTEM MIKOLAJ - wykrzyczał mikołaj gdy dochodził w środku mojej dziurki.
NASTEPNY DZIEN
wraz z mikolajem poszedłem do szkoły. w szkole spotkaliśmy lene która była wraz z 21nikoska. nie lubię go,dziwny typ.
L: mega cb lubie mikołaj,cb filip trochę mniej ale ok
F: aha dzięki
M: ja cb tez lb lena
21n: aha kocham cie lena ale ci nie ufam więc cie już nie kocham pa
L: aha :(((
wtedy przyszedł do nas antekA: lena nie przejmuj się,i tak nosil techa.
L: aha no w sumie jebac go
A: relpotem razem z mikolajem,lena i Antkiem poszliśmy na lekcje.
siedzieliśmy w ostatnich ławkach a Pan Roman mówił o lgbt.
M: jest Pan gejem?
P(an) R(oman): tak jestem gejem mikołaj,teraz na kolana i rób loda.tak jak powiedział tak mikołaj zrobil,a mi momentalnie zrobiło się przykro bo jak on mógł mnie zdradzić z takim starym dziadem?
wyszedłem z klasy razem z lena i Antkiem,poszliśmy sobie do zabki i kupiliśmy kanapki sanah potem ruszyliśmy na spacer i jedliśmy kanapki sanah. rozmawialiśmy o życiu a ja zacząłem płakać bo mi dalej było przykro że mikołaj mnie zdradził z jakimś starym chłopem i lena mnie zaczęła pocieszać razem z Antkiem.wróciłem do domu,położyłem się na łóżku a na ekranie mojego telefonu widniała wiadomość od użytkownika "Milołajek❤️"
"Filip ja cie mega przepraszam za to,wiesz ze mega lubie starszych...ale kocham tylko ciebie.."odpisałem mu
"jasne misiu,kocham cie tez❤️"cieszę się że udało nam się zażegnać ten konflikt. kocham go