"Anne bak ben iyileştim.Çıkarın ben burdan lütfen.Anne!"
Ayağımdaki zincirle kapıyı kapatmak üzere olan anneme doğru koştum.Zincir iyice gerilince geriye doğru savruldum.Başım sertçe taştan zemine çarpınca sol kaşımın üst kısmından gözlerime doğru kanlar akmaya başlamıştı.Göz kapaklarımın üstünden sızan kan derin göz çukurlarımı doldurmuş oradan göz yaşı gibi dudaklarıma doğru usulca akmaya başlamıştı.
Ben Sare .Sare Duymaz. 8 yaşımdan beridir evimizin alt katındaki mahsende tutulu kalıyorum.Beni buraya kilitleyen Öz annem ve üvey babam .Annem 8 yaşında hayali arkadaşlarımla konuştuğum için, güya benim iyiliğim için, beni buraya kilitledi.Ama haberi olmayan bir şey var .İçimde çoğalan ve öfkeyle büyüyen arkadaşlarım. O benim yalnız kalıp aklımın başıma gelmesini ,ona göre bu saçma hareketlerimin son bulması için bunu yapması gerekiyormuş.Onları terk etmem gerektiğini söyleyip duruyor.Kötü günümde dertlerimi paylaşan ,yalnızlaştığımda benimle konuşup benimle oynayan arkadaşlarımı terk edicekmişim. Yok ya , başka!
gözyaşlarım da göz çukurlarımdan sızan kanıma karışınca yere akmasına izin vermeden dilimle dudak bitimimde ki kanı ağzımın içinde yuvarlayıp düştüğüm yerden doğruldum.
"İyimisin, canın çok yanıyor mu ?"
Bu Efsa .8 yaşımda buraya kapatıldıktan 2 yıl sonra ilk defa yanıma gelen arkadaşım. Ben 10 yaşımdayken o sekiz yaşındaydı.Ben şimdi 17 yaşındayım ama o hâla 8 yaşında. Hep de 8 yaşında kalıcak..
"İyiyim.Çok korktunuz mu ? Merak etmeyin sizi burdan cıkarıcam .Çok yakında!"Sare küçüklüğünde yaşadığı ani kayıpları yalnızlaşmasına sebep oldu.Odasında sürekli oturup dizlerini kendine çeker ellerini de dizlerinin üstüne bağlar duvara bakardı. Onun baktığı şey duvar ama gördükleri ise bambaşkaydı.Hayallerinde kimi zaman ormanda yürüyüş yalar, denize dalıp balıkların yüzüşünü seyreder kimi zamanda trafik kazasında kaybettikleri yakınlarıylaki güzel anılarını,hüzünlü olanları, neşeli , öfkeli anılarıyla hayalden hayale dalardı.Odasından kahkaha sesleri duyan annesi kısa bir süre sonra ağlama sesleri duyar olmuştu.Sonrasında da mahsene kapatma kararı almıştı.Ama bunun daha büyük bir felaketle yol açacağından bir haberdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Tutsak
Mystery / ThrillerSare küçüklüğünde yaşadığı ani kayıpları yalnızlaşmasına sebep oldu.Odasında sürekli oturup dizlerini kendine çeker ellerini de dizlerinin üstüne bağlar duvara bakardı. Onun baktığı şey duvar ama gördükleri ise bambaşkaydı.Hayallerinde kimi zaman or...