lalisa
arka odaya gelsene😣jungkook
yine mi?lalisa
ne yine mi
sıkıldın mı sen benden
öyle olsunjungkook
ablamlayım
kalktığımda merak edip gelirselalisa
ya jennie taehyung varken bizi napsinjungkook
bizim durumumuz onlarla aynı mı sencelalisa
ya biz onlar sevisirken bi sey mi diyoruzjungkook
lalisalalisa
ya yalan mi
iki yildir cikiyolar illa yapmislardir
sende sanki gavat degilmissin gibijungkook
en azından yakalamıyoruzlalisa
tamam ya yakalanmicaz
gel
nolurjungkook
salona gel ve usluca oturlalisa
sen boyle emir verince
daha cok
neyse be amk
bosuna kirmizi takimimi giymisim
sıkıcı herifjungkook
fotoğraf atsanalalisa
siktir gitjungkook
sadece üstünde nasıl durduğunu merak etmiştimlalisa
bende senin üstümde nasil durdugunu merak ediyorum😞😞jungkook
bunu zaten çok iyi biliyorsunlalisa
jeon
sana kotu bir haberim varjungkook
noldu?lalisa
bende alzheimer var
yani unutmusum
hatirlatman lazim😣jungkook
sessiz olacak mısın?lalisa
ne yani adinla inlememi istemiyo musun.jungkook
sence o rahatlıkta mıyız bebeğimlalisa
dogru
degiliz
tmm gel
denicemjungkook
hiç güven vermiyorsun
anlarlarsa napacaksınlalisa
napacaksin mi.
napacagiz degil mi.jungkook
saklamak isteyen sensin
zaten senden hoşlandığımı biliyorlardılalisa
benim istemedigimi de biliyolardi
ayrica iki yil onceydi
ne alaka simdi ya
bizim sorunumuz bu😡jungkook
tamam
geliyorum
ablama uyuyacağımı söyledimlalisa
lalisa da ucmus gitmis
neyse ya tmm gel
cok uzattinjungkook
bence de
çok uzattık
geliyorumKapıyı tıklamadan direkt içeri girdiğimde yatakta saçlarını sarkıtarak yatan lisa'ya baktım, "salak." sesisce mırıldandığımda duymuş gibi olduğu yerde doğrulup bana baktı. "sussana, buraya gel." Kapıyı kapatıp bir saniye bile düşünmeden kendimi yatağa attığımda belinden tutup lalisa'yı üstüme çıkardım.
Yüzünde yine aynı gülümseme vardı, dudaklarıma yapıştığında karşılık verdim. İnlememeye çalışsa da dudaklarımız aralandığında birkaç inilti kaçırıyordu ve bu daha da fena yapıyordu beni. Salondan gelen seslerle lalisa dudaklarını çekip bana baktı, "kapıyı kilitledin mi?" ne dediğini umursamadan başımı salladığımda yine dudaklarına odaklandım, kalçasını bastırıp penisime sürtündüğünde kalçalarını okşuyordum.
Doğrulduğunda üzerindeki büstiyeri çıkarmam için kollarını kaldırmıştı, "jungkook!"
Jennie'nin sesini duymamla birden ellerimi çekmiş, lalisa da durup bana bakmıştı, "kapı kilitli, değil mi jungkook?"
Birkaç saniye düşündüğümde, hiçbir şeyi algılayamadan jennie odanın içine girdiğinde lalisa direkt üzerimden atlayıp yukarı çıkmış olan eteğini düzeltmişti. Jennie bir lalisa'ya, bir bana bakıyordu.
Öpüşürken bulaşan rujları dudağımdan temizlemek için elimle hızlı hızlı silmeye çalıştım. "beraber mi uyuyorsunuz siz?" lalisa'ya baktığımda kafasını hayır anlamında sallamıştı sadece. "Üşüdüğü için kıyafet istemişti, o."
Pek inanmış gibi görünmüyordu, lalisa da yalanımızı devam ettirmek için dolaptan kalın bir şeyler alıp içeri geçtiğinde jennie hala bana bakıyordu. Odadan çıkmak için yataktan kalktığımda jennie kolumu tutmuştu, "konuşacağız seninle."
kapıyı kapatıp benim yaptığım gibi salaklık yapmadan kapıyı kilitlemişti.
"ne konuşalım, yemedim hiçbir şeyini." Olayı çevirmeye çalışsam da gözlerini devirip kolumu sertçe sıkmış, tırnaklarını batırmıştı. "salak mıyım lan ben?" Başımı sadece hayır anlamında salladım, "Değilsin abla, da ben seni salak yerine mi koyuyorum?" Daha sıkı sıktığında kolumu çektim, o da kısa boyuyla sarsılmıştı.
"Bak, ciddi konuşalım. Burada Lalisa'yla seviştiğinizi anlamadım sanki." lafını bölüp konuştum, "sen yanlış anladın-" bu sefer o benim lafımı kesmişti, "detaya girmek istemiyorum ama lalisa'nın üzerinden nasıl panikle kalktığını gördüm. Sevgiliyseniz söyle, neden saklıyorsunuz onu da bilmiyorum. Bizleyken hiç konuşmuyorsunuz ama burada bayağı samimisiniz."
Yatak arkadaşıyız diyemedim tabii, "sevgiliyiz evet, aramızda kalacak."
ilk defa boyle bi sey yazdigim icin yazarken oturdugum koltugu sirtladim kizlar.
oy atarsiniizz💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anemioa , liskook
Fanfictionlalisa ve jungkook, arkadaş grupların yatak arkadaşı olduklarını saklamaya çalışıyorlardı. [012524] • liskook fiction by aeliness.