Poroluge avagy Alice Winchester

19 1 7
                                    

Az este ugyan olyan átlagos volt mint mindegyik másik. Azonban mikor Alice édesanyja őt és testvérét Deant behívta őket a kis Sam szobájába a lányt különös érzés fogta el. Ezzel azonban nem foglalkozott.  Így tehát mikor oda ment öccséhez egy puszit nyomott homlokára.
-Jó éjt Sam! Mondta neki vidáman a lány. Ezután helyét öccse vette át.
-Jó éjt Sammy! Mondta ő is. Ekkor belépett az apjuk az ajtón. A két gyerek nagyon örült neki. Így az este eddig teljesen átlagosan és normálisnal indult. Azonban úgy este tíz körül Alice nagyon rossz elő érzett el ébredt. Így át ment az öccséhez Samhez, hogy rá nézzen minden oké e. Mikor bement és megbizonyosodott öccse biztonságáról el indult kifelé. Amikor ki ért szembe találkozott az anyjával.
-Miért járkálsz még kincsem? Kérdezte a nő halkan.
-Nem tudom valami furcsa elő éreztem volt és meglátogattam Samet. Mondta a kislány. Az asszony csak bólintott majd megfogta gyermeke kezét. Mikor elérték a szoba ajtót Johnt vélték látni.
-Á szívem minden oké? Kérdezte a nő. Mikor a bent lévő férfi csak bólintott a nő a kislánnyal kézen fogva ki ment.
-Anyuci én félek vissza menni aludni. Suttogta a lány.
-Rendben jövök egy pillanat drágám. Mondta Mary majd elindult lefelé, hogy megnézze miért megy lent a Tv.
Alice teljesen egyedül állt és reszketett oda fent. A lány rettegett. Maga sem tudta miért, de benne volt ez az érzés. Tehát mikor Mary leért és megpillantotta kedvesét megdöbbent majd realizálta a dolgokat.
-Sam! Sammy! Kiabálta még rohant fel a lépcsőn. Azonban Alice sem maradt tétlen mert amint meghallotta anyja kiabálását be rohant öccse ajtaján. Ez után felsikított. Majd megérkezett az anyja. Ezt mikor John meghallotta fel rohant a lépcsőn és be sietett a szobába. Mikor meglátta feleséget a plafonon lángok között felkapta fiát és az éppen érkező Dean kezébe nyomta.
-Vidd ki az öcséd amilyen gyorsan csak tudod és ne nézz vissza! Kiáltotta a férfi mire a fiú kiszakadt a házból. Eddig John próbálkozik megmenteni feleségét. De mikor belátta, hogy már nem tudja sietve kereste lányát, de nem találta. Aztán hirtelen meglátta. A kislány ott feküdt halottan a kis ágy mögött. John erre kiszaladt a házból és felkapta két fiát majd elrohant a felrobbanó háztól. Mikor megálltak már biztonságban Sam sírt ugyan úgy mint az apja. De Dean csak meredt maga elé. Ő is sírt. Aztán hirtelen hideg lett és valaki át karolta őt. A fiú neki döntötte a fejét.
-Minden rendben lesz Dean ne aggódj! Suttogta az illető.
-Hiányzik anya Alice mi történt? Kérdezte őt Dean. A lány csak el mosolyodott és egy puszit nyomott öccse homlokára.

Sziasztok! Tudom nagyon nagyon nagyon eltűntem és ezért elnézést. Na szóval ez egy ilyen Odaát(supernatural) fanfic lenne. Előre figyelmeztetnék mindenkit, hogy nemrég kezdtem és most vagyok csak az első évadnál. Tudom felmerül a kérdés, hogy akkor mi a fenének csinálom. Amúgy nem tudom csak withreci_ fanficjei ihlette az egészet meg persze a sorozat. Szóval ja! Amúgy nagyon jók a ficec szóval ja. Na ez tartalmas volt. Mind1.
Legyen szép estéd/napod/akármid! ♡

A védelmező angyalWhere stories live. Discover now