Sam szem szöge:
A levegő hirtelen lehűlt. Remek. Gondoltam már így elegem volt. Kérdések vágtáztak a fejemben. Mindent egyszerre akartam kérdezni tőle. Rá pillantottam. Ő pedig a vissza pillantót szugerálta és mosolygott. Nem törődtem vele.
-És mi is ez az ügy pontosan? És én miért is kellek hozzá? Kérdeztem tőle egy kis idő után.
-Tudod Sammy ennek az egésznek köze van a sulidhoz. Nem pontosan ott, de a közelében és köze is van hozzá... Mondta majd rám pillantott.
-Mi van? De soha semmi paranormális nem volt ott... Néztem rá kérdően. Ő csak megvonta a vállát és le parkolt. Ezek szerint meg jöttünk. Mikor kiszálltunk a kocsiból egyből megismertem a helyet. A füves pályán voltunk. Vagy min. A lényeg, hogy néha kijöttünk ide. Jessicával itt találkoztam először. Csodás volt az az este. Gondolataim közül a levegő lehülése és Dean hangja rántott vissza.
-Jólvan akkor te előre körül nézel? Rendben akkor mi megyünk is. Mondta, de úgy mintha beszélgetne valakivel, de nem volt ott senki. Ezt egy aprót furcsának találtam, de nem foglalkoztak vele.
-Gyere megszállunk egy közeli kis motelben. Mondta majd vissza szálltunk a kocsiba és körülbelül tíz perc múlva ott is voltunk. Dean a remek hitel kártyás trükkjével ki vett egy kis szobát. Oda gyorsan becuccoltunk majd én elmentem fürdeni. Mikor végeztem egy törülközőt csavartam a derekam köré és ki sétáltam. Gyorsan magamra vettem a pizsamámat majd leültem Dean mellé az asztalhoz. Ő elmélyülten olvasott valami cikket.
-Találtál valamit? Kérdeztem tőle míg megpróbáltam bele kukkantani én is a cikkben.
-Ami azt illeti igen. Szóval az a füves terület amin voltunk igazából egy mesterséges domb. Mondta. Én döbbenten néztem rá. Tudtam, hogy az ott egy domb, de azt sosem, hogy mesterséges.
-És az a domb egy baromi régi árvaházra épült. Kábé a fél sulitok tud a házról ezért nyílván oda járkálnak. A múltkor ebből volt az ügy. Egy kissebb csapat azaz négy diák be merészkedett oda. Két srác és két lány. Ebből hárman meghaltak. Az egyik lány élve kijutott. Bár hűen állította, hogy a bátyja is ki fog jönni csak egy perc. A két testet nem találták meg. Mondta és ki pillantott az ablakon.
-De hárman haltak meg.. Vágtam közbe.Dean szem szöge:
-De hárman haltak meg. Vágott közbe Sam. Én csak hümmögtem valamit miközben kifelé bámultam. Alice-al ott volt a srác. Én ekkor vissza pillantottam Samre.
-A srác akiről a csak beszélt. Kijutott. Mondtam neki majd az ajtóra pillantottam. Sam is így tett. Kopogtak. Én ajtót nyitottam. Ott állt a srác és Alice. Alice csak bicentett majd elsétált. A srác könnyes szemekkel bámult rám. Én beljebb hívtam ő meg bejött.
-Dean ő.... Kezdte Sam, de én bólintottam mielőtt befejezte volna. Sam csak vissza bólintott majd a srác mellé sétált.
-Én Arthur Turner vagyok ő meg az aszisztensem. Pszichológusok. Meg tudod nekünk mondani, hogy, hogyan hívnak?
Mondtam és közben Sam hozott egy széket a srácnak. A fiú először csak meredt rá majd hümmögött valamit.
-A... A nevem.... A nevem William... William Parker...
Motyogta a fiú.
Sam csak rá mosolygott majd át vettem a szót.
-Szóval Will meg tudnád nekem mondani, hogy miért voltatok ti ott?
Kérdeztem. Próbáltam óvatosan. A srác az emlékre nyöszörögni kezdett.
-hát Lucy-nak kellett valami beadandóhoz te alapvetően James találta ki mert menőnek gondolta, hogy majd egy borzasztóan ilyesztő és halál hírű árvaházban jártunk. És hogy majd Lily élete szerelme felfigyel rá.... Heather meg azért ment bele mert instára valami menőt akart posztolni... Én meg bele mentem mert miért is ne?
Azóta bánom ezt a döntést...
Motyogta majd könnyek kezdtek hullani a szeméből.
És elkezdett sírni.
-Jólvan semmi baj.... Ki jutottál. .
Suttogta neki Sam és a vállára helyezte a kezét. A srác már zokogott és át ölelte Sam-et.
Őt ez egy picit meglepte, de vissza ölelte.
-De James nem! És Heather sem! Zokogta. A srác.
-Jólvan semmi baj. Az a lényeg, hogy te és a hugod kint vagytok.
Mondta neki Sam.
-Will tudom, hogy nehéz erről beszélned, de hogyan történt?
Kérdeztem tőle óvatosan.
-Hát.... Hát ugye bementünk és elkezdtünk körül nézni... Aztán úgy egy óra után fura hangokat hallottunk... Akkor már rég sötét volt.... Aztán Heather eltűnt és Lucy is.... Én James-vel maradtam együtt próbáltuk a többieket keresni de aztán nekem itt kép szakadás van... Még annyira emlékszem, hogy James a nevemet kialtozza és a kezemet fogja. Aztán valami elszakított tőle...
Ez után meg az a lány talált rám és haza kísért... Aztán ide jöttem....
Mondta Will és közben a szemét törölgette.
Sam rám pillantott. Én sokat mondóan vissza pillantottam ráBeszélgettünk még egy kicsit a sráccal majd haza ment.
-Dean... Ki volt az a nő aki rá talált? Beszélnünk kéne vele...
Mondta Sam. Én ki pillantott az ablakon.-Igazad van... Majd én beszélek vele...
Mondtam majd vissza pillantottam rá.Sziasztok!
Tudom régen volt rész srry!
De majd most igyekszek!Sok sikert mindenkinek a felvételihez! ❤
Legyen szép estéd/reggeled/napod!
KAMU SEDANG MEMBACA
A védelmező angyal
Fiksi PenggemarAzon az éjszakán Kansasban ketten vesztették életüket. Mikor Alice Winchester meghalt öccse Dean Winchester szeme láttára a fiúnak egy életre traumát okozott. De ez azonban sosem volt olyan szörnyű dolog. Míg Sam sosem látta vagy ismerte Alice-t...