3. BÖLÜM

21 5 2
                                    

|O kim?| Adel'den...

Sabah 12 gibi uyanmistim bugun pazartesiydi ve annem ile babam çalışıyordu. Evde yanlızdim ama dünkü olaydan dolayi biraz ürküyordum. Gecenin bir körü bana biri katil olduğunu iddia etti. Ben her seyi kafasina cok takan bir insandim en ufak detaylari dahi düşünur ona gore hareket ederdim. Şuan bile korkuyordum. Bizimkileri bizim eve çağırmaya karar verdim. Hemen grubu yazdım.

*Hayatını Hayattan Kurtarmaya Çalışanlarr*

Adelw_16:
Bizim eve gelsenize bir seyler konusmamiz gerek.
Sirikdiyorlar:
Ben gelirim zaten digerleri de gelir ve gercekten onemli bir durum oldu.
Korkuncruya:
Okan biz Buğra'yı da yanimiza alalim oyle gidelim abi bu abidin yine uyuyordur.
Sirikdiyorlar:
Tamam Buğraların binasinin onunde buluşalım aga.
Korkuncruya:
Tamamdır.

Ceylin mesajlara bakmiyordu.Aramaya karar verdim ve aradım. Telefonu kapalıydı.Kendi kendime zamn geçirmeye ve telefonu kurcalamaya basladim. Canim sıkılıyordu. Birden telefonum çaldı. Ceylin arıyordu. Hemen yanıtladım

Ceylin:
Efendim kanka ya uyuyordum. Dun gece uyuyamadim da...
Adel:
Bizim eve gel,bizimkileri de cagirdim.
Ceylin:
Max 5 dakikaya ordayim gülüm.

Birden yüzüme kapatti. Yine telwfon ile oynamaya başladım. Dünkü olay gercek mi diye surekli dusunuyordum ve surekli mesajlari okuyordum. Okumaktan bıkmıyor. Tekrar tekrar okuyordum. Olayin gercek olduguna emindim. Diye düşünürken zil çaldı heme kapiya koştum. Kapiyi actim ve Okanlar gelmişti. Alisiklardi bu yuzden hemen iceri girdiler. Ben de kapiyi kapatip iceri gectim.

Okan:
Hoş bulduk bücür ya
Adel:
Hoş geldiniz.

Bunu gulerek soylemistim cunku hos geldin demeyi unutmustum. Birden yine kapı çaldı. Sanırım Ceylin gelmisti. Hemen koşup kapiyi actim ceylin cok yorgun gorunuyordu göz kapaklari çok şişik görünüyordu. Muhtemelen uyumamisti.

Ceylin:
Bana tuhaf tuhaf bakmayi kes. Cok kotu hissediyorum. Olayi hemen anlatmak istiyorum iceriye gecelim.

Kafami yukarı aşağı onaylanmış anlamda salladim ve kenara cekildim. Hemen iceri geçtik. Herkes oturduktan sonra sessizligi bozdum ve konusmaya basladim.

Adel:
Sizi buraya cok acele cagirdim cunku içimde tutamiyorum cok kotu bir sey oldu.
Okan:
Hadi kızım çatlayacağız meraktan söylesene.
Adel:
Dün gece oylesine telefonu kurcaliyordum ardind-

Ceylin aniden sozumu kesti ve herkes ona baktı heyecanla ve yuksek ses ile konuşuyordu.

Ceylin:
Katil oldugunu iddia eden,lanetligece adli bir instagram kullanicisi tarafından,resmen evin izlendi degil mi?
Adel:
Ne nasil yani aynısıni sana da mi yapti?

Okan, Buğra ve Hakan da birbirlerine baktılar.

Okan:
Lan ben de Adel'in konusu bittiginde bundan bahsedecektim. Bu psikopat pislik bizimle oyun oynuyor. Lan adam çatılarda geziyor.
Hakan:
Lan oğlum harbi hepimizi bir gece de mi isletti?
Okan:
Bu arada normal bir dey degil bu. Daha önce hiç yaşamadık bu olayi farkındaysanız ve hepimizin evini hatta odasinin camini biliyor.
Adel:
Yemek yerken fotografimi çekti.

Ardindan arkami döndüm ve mutfak balkonunun camini elimle gosterdim.

Adel:
Tam oradan cekilmis bi fotograf.

Telefonumu açtım ve gösterdim.

Adel:
Farkındaysanız üstümdeki kiyafetler dünkü bulustugumuz kiyafetler yani daha dün cekildi.
Buğra:
Ebesinin amı! Adam dibimizde lan!
Adel:
Şimdi herkes telefonunda lanetligece ile olan konusmalari okusun.

Aydınlık ve KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin