Yn iç ses;
Of ne yapacağım bu varoş yerde?Hem az ışık alıyor hemde hiç hijyenik değil..
(Önceki bölümlerde karanlık bir foto eklemiştim yn hanım orada kalıyor bilginize)
Yn: Beni çıkarın buradan aloooYn iç ses;
Felix bunu bana neden yapıyordu?Neden beni zorla buraya getirdi?Ve ben neden buradayım?Kafamda deli sorular....
Yn:BENİ BURADAN ÇIKARIN!
Ses yoktu
Yn:Kimse yokmu?
Yn:Of çıldırıcam ne yemek veriyorlar ne de beni çözüyorlar!
Kapı açılma sesi gelirYn:Şükür geldiniz kaç saattir bağırıyorum burada!
Hyunjin: Sayende kulaklarım sağır oldu.
Yn:Ne demek efendim görevimiz!
Hyunjin:Açmısın?
Yn:Sence?Bir halime bakarmısın?Bir de soruyor Allah Allah!
Hyunjin:Tamam ben yemek getiriyorum.
Yn:Önce bir çözseydi-
Demeden gitmişti
Bir an önce şu lanet yerden kurtulmak istiyorum!
Derken gözüme bişey ilişti.Bu felix'in bıraktığı bıçaktı.Onu alabilirsem belkide kurtulabilirdim!Önce sandalyemi yakınlaştırdım ve yere eğildim.Almaya çalışıyordum.Bir süre sonra onu almayı başarmıştım.
Yn:Hadi bakalım çözme zamanı!
Deyip kesmeye başladım
Bir kaç dakika sonra kesmeyi başarmıştım!
Bacağımdaki iplerden de kurtulduktan sonra biraz etrafa baktım,ev büyüktü ve oldukça güzeldi.Yn aklından bile geçirme!Biraz gezindikten sonra yan odadaki pencereyi gördüm.Dolaptaki çarşafları birbirine bağladım.ve pencereden sarkıttım ve yavaşça aşağı indim.
Ancak halim kalmamıştı...Bu sebeple duvardan destek alarak yürüyordum.
Az sonra tutulduğum odadan sesler gelmeye başladı,bu hyunjin'in sesi idi.Adımlarımı daha da hızlandırdım.Kahretsin!Evin önünde korumalar vardı.Ben şimdi ne yapacaktım?
Aklıma bir fikir geldi.Evin arka duvarından atlayacaktım!Zaten çokta yüksek değildi.Hemen tırmandım ve var gücümle koşmaya başladım....
Felix iç ses;
Odamdaki evrakları arıyordum!Odam;
Buralarda bir yerde olmalı!Ben evraklara bakınırken hyunjin gelmişti.
Felix:Ne oldu hyunjin?Neden nefes nefese kalmışsın?
Hyunjin: Patron Yn kaçmış!
Felix:Ne nasıl kaçmış?Kapıları kilitlemediniz mi?
Hyunjin:Sakın olun patron en baştan anlatıyorum.Ben odaya girmiştim.Klasik yn yine bağırıyordu.Bende onun aç olup olmadığını sordum.Ardından yemek götürebilmek için kapıyı kilitlemedim.Sonrasında odaya girdiğimde yn yoktu zaten
Felix:Peki sen hiç mi akıl edemedin kaçıp kaçabileceğini!
Hyunjin:Hayır patro-
Felix: Bangchan'ı çağır hemen!
Hyunjin:Hemen patron!
Deyip odadan çıktıFelix iç ses;
Çok sinirliydim.Yn nasıl kaçabilir?Üstelik hem büyük hemde güvenlikli bir evde?
Hemen odasına gittim ve yerdeki bıçağı gördüm.Belli ki bangchan almamıştı.
Felix:Kahretsin kendini çözüp kaçmış!
Bangchan:Buyrun efendim beni çağırmışsınız?
Felix:Yn kaçmış!
Bangchan:Ama bu nasıl olur?
Hyunjin:Gerçekten gözümden kaçmışFelix:Kesin!Bir an önce yn'yi bulmamız gerekiyor.İş bölüm yapacağız.Hyunjin!Sen yn'nin nasıl kaçtığını bul! Bangchan sende benimle gel!Evrakları alıp yn'yi bulacağız!
Hyunjin-Bangchan:Tamam efendim!
Felix:Seni bulacağım yn!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felix ile hayal et Eski sevgilin
AcakYn eski sevgilisini kapıda görünce şok olur ve ağzına bir mendil kapatılır sonrası karanlık ......