Hyunjin bir kaç defa yalvardı aramak zorunda kaldım,gözlüğümü çıkardım ve telefonu elime alıp Jisung'u aradım.
Hemen telefonu açtı.
Jisung:
Alo?Minho
JisungJisung:
Efendim?Minho
Akşam bizimkiler sizi çağırıyotJisung
Aaa... Şey bilmemkiMinho
Kalmak için.Jisung:
Bi saniye sorim.Bir kaç dakika sonra
Jisung:
OlurrrMinho
O zaman akşam görüşürüz.Jisung:
Görüşürüz minhoooo!Telefon konuşması bitmiştir
telefon konuşmam bitince Hyunjin konuştu "ya niye çocuğa düzgün davramıyosun tamam herkese öylesin ama bu kadar sevimli bir çocuğa nası kıyıyosun?"
Umursamadan gözlüğümü takıp çalışmaya devam ettim.
"Çıkar mısın?"Hyunjin oflayıp çıktı.
Akşam olduğunda mutfağa yemek yapmak için girdim.
Kimbap,ttekboki,mandu,jajangmyeon ve bibimbap yaptım,hepsini masaya koydum.
Kapı çaldı ve Seungmin kapıyı açtı.
Ben mutfak önlüğü ve gözlükle onlara baktım,herkes bana bakıyordu Hyunjin gülmemek için zor duruyor Jeongin gülmeye başlamıştı "masaya geçin siz"diyip merdivenlerden odama çıktım.
Altıma siyah eşofman altı,üstüme siyah tişört giydim ve kollarıma bakıp ceket giydim.Telefonumu alıp aşağı indim ve masaya oturdum.
"hoşgeldiniz" dediğimde cevap almam uzun sürmedi "hoşbulduk" Jisung sadece bana bakıyordu.
Changbin "yemekten sonra dc oynıyalım mı?" hyunjin "olur." dedi. Jisung ise "korku filmi izliyelim bence." dedi. Bana bakıp.
"hayır izlemeyelim." diyip konuyu kapatmaya çalıştım jisung sevimli bir yüz yapıp "agucuk bugucuk abi korktun mu?" gülmeye başladı.
Hyunjin, seungmin ve jeongin bana bakıyorlardı masadan kalkıp odama çıktım.
Biraz ağladım odama jisung girdi.
"odam'dan çık." sinirli bir şekilde. Bana sarıldı ve "özür dilerim." dedi.
Kalbim yine pır pır oldu ve "sorun değil." diyip bende ona sarıldım.
"hadi aşağı inelim." dedi. Jisung bana bakıp bende "tamam." diyip aşığı indik. "hadi izliyelim." dedim. Felix "ne izliyelim?" dedi. Changbin "ben güzel bi korku filmi biliyorum."
Changbin korku filmini açtı. Bangchan "aaa ben bu korku filmini biliyorum çok korkunç diyorlar." dedi.
Film izlerken jisung bana sarıldı birden ve elimi tuttu.
Her korktuğunda daha sıkı sarılıyordu.
Film bitti hyunjin "soju içelim mi?" soju evde bitmişti diye biliyorum "evde bittiki." dediğimde.
seungmin gözlerini kısıp "hayır evde var ama sen çok içtiğin için yok diyoruz." şaşgınca baktım.
Kolumu jisung'un omzuna koyup elime soju şisesi aldım jisung bana bakıp gülümsedi.
O akşam hepimiz çok sarhoştuk.
Ben jisung'la, Chan seungmin'le, hyunjin felix'le, Changbin jeongin'le kaldı.
Jisung elimdeki soju şişesini alıp" yeter artık içip durma. " elinden soju şişesini alıp " herşeye karışma bücür." diyip yanağını sıktım.
Jisung yüzünü buruşturup" ah.. Acıdı" bende sırıtıp." öpimde geçsin olmaz mı? " sadece bana bakıyordu yanağonı öptüm.
" şey sarhoş musun? " sesini kısıklaştırdı. Bende " hmhm" dudakları çok güzeldi "dudakların... Çok güzel..."
Jisunf şaşgınca bana bakıyordu.
Geriye itip dudağını öptüm karşılık verdi.
°
Sabah jisung beni izliyordu şaşgınca uyandım onu ittim "hasiktir! Jisung dün gece noldu?" jisung sırıtıp "aa hatırlamıyor musun?"Hala sırıtıyordu hatırlasam sorarmıyım amınakoyim "ciddi misin?" onu süzdüm "bilmem senin bilmen lazım."
Ona onunla karşılık vermek için sırıtp "istersen devam edim dün yarım bırakmışım gibi." onu sıkıştırıp.
Dudağını öptüm sonra dudağını ısırdım "ah..." jisung ise benim dudağımı ısırdı.
Geri çekilip dolabıma gittim.
Jisung dolabıma bakmış "niye herşeyin siyah ve çoğu uzun?" sessizce ona döndüm "hıhı" diyip
Dolaba geri döndüm elime havlumu alıp banyoya girdim kollarıma baktım izler hala duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafe Mindang | Minsung
FanficMinho kardeşi öldüğünde beri kafa dağıtma için varlarda takılan biriydi bir gün sarhoşken hyunjin onu kafeye mindanga götürür ve kafe sahibi jisung ile tanışırlar zamanla birbirlerine aşık olurlar.