O gün Wilson ailesinin yeni üyesi doğmuştu. Herkes neşeli bir o kadar da heycanlıydı.
Lydia:"Adı Jezabel olsun"
Kiernan:Sen nasıl isterden karıcığım.O gün çok yağamurlu bir gündü şimşekler çakıyor hava gürüldüyordu. Lydia'nın biricik bebeği Jezabel arabada göğün gürültüsünden ağlıyordu.
Birden araba durdu.Kiernan:Lanet gelsin Tanrım araç durdu.
Lydia:Ne yapmamız gerek Kiernan çocukta çok ağlıyor.
Kiernan:Sen merak etme Lydia'm ben Rowan'ın dükkanı hemen 2 sokak ötede onu çağırıcağım.
Lydia:Biraz hızlı olur musun tatlım küçük Jezabel'in hemen uyuması lazım.
Kiernan:Hemen döneceğim Lydiam.Hava gerçekten rüzgarlıydı Kiernan çok zorlanıyordu yürümekte.Zar zor olsada yürüyebiliyordu. Kafası yere bakarak gidiyordu Kiernan. Birden karşısında bir süliet fark etti bir yaşlı kadın ona yardın etmesini teklif etti Kiernan para istiyeceğini sanıp ters çevirdi ama kadın oara istemediğini söylesede Kiernan umursamıyordu bile. Kiernan koşarak kadının yanından uzaklaştı ve kadın arkasından "Yaşattığını yaşıyacaksın" diye haykırdı.
'Bu cümle de neydi neyi yaşıyacak tı Kiernan anlaşılmamak umursanmamktan mı kastediyorduyaşlı kadın yoksa daha fazlasından mı?'Kiernan sonunda Rowan'ın dükkanına varmıştı. Kapıyı hızlıca iterek içeri girdi kapının zili hızlıca çalmıştı.
Kiernan:Rowan aracımız durdu bebeğim yeni doğdu uykusu var zaten gök gürültüsünden ağlıyor lütfen yardım et, dedi.
Rowan sakin olmasını işinin olmadığını ve onları aracı ile götürebiliceğini söyledi ve hep berabar Rowan'ın aracına atladılar.Lydia:Tanrıya şükür Kiernan dönmüşsün hemde Rowan'la.
Kiernan:Ben sözümü tutmaz mıyım Lydiam.
Apar topar hepsi Rowan'ın arabasına bindi ve eve doğru yol aldılar.
Neyse ki sağsalim gidebilmişlerdi.Lydia:Rowan bey bize gelin ve birer kahvemizi için efendim, şeref duyarız.
Rowan:Çok isterdim ama ne yazık ki benim işlerim var Lydia hanım görüşürüz. Tanrıya emanet olun.Lydia ve Kiernan Rowan'ı yolcu edip malikanelerine döndüler.
Lydia Jezabel'in karnını doyurduktan sonra onu uyuttu.
Neyse ki bir gün daha sağsalim geçmişti hemde aramıza biri daha katılmıştı bu gün.6/03/1976
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portrede ki Kadın
Mystery / ThrillerBir gece, eski bir malikanede yalnız başına yaşayan genç bir kadın vardı. Ansızın, tuhaf sesler ve gölgeler malikaneyi sarhoş etmeye başladı. Kadın, geçmişin karanlık sırlarını çözmek için bu gizemli olayların peşine düştü. Her adımda, malikanenin d...