❄️İntikamda Ötesi❄️
Olumsuz öge içerebilecek unsurlar:cinayet,intikam,nefret
Music:Blow/Kesha
————
Dış dizaynı yapılırken;varisleri güvence altına alma amacıyla dört tarafı sular ile kapatılmış,abartılı bir şekilde kaplanarak özenle hazırlanmış o okul..
O bir kraliyet okuluydu.
O, "Clorrisan Kraliyet Okulu" idi.
Bu okula gelme sebebim,kesinlikle bir kraliyet okuluna ihtiyaç duyan ezik varislerden olmam değildi.
Benim amacım,abimin kanını yerde bırakmamaktı.
Abim bu okulda,cani bir suikastçı tarafından kalbinin en orta yerine kılıç batırılarak öldürüldü.Henüz amacının ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok.
Abim masumdu,abim saftı.Abim suç işlemezdi,birisi ancak kötüleri öldürmez miydi?
Yoksa küçüklükte okuduğum peri masallarında mı kalmıştı bunlar?
Elime geçen bir dosyanın otuz beşinci sayfasında,elime abimin ölümünde parmağı olan bir kaç varisin isimleri geçti.
Bir varis,nasıl arkadaşlarının öldürülmesine göz yumar.Hatta,yardım eder?
Attığım her adımda tedirginim,ya o suikastçı ile karşı karşıya kalırsam.Eğer böyle bir olaya göz yumulduysa,suikastçı hâlâ buralarda olabilirdi.
Problem yok,amacım zaten suikastçının kanını akıtmaktı.Ama yanımda tehlikeli hiç bir alet yoktu.
Adım başı kafamı sağa sola çeviriyor,etrafı kolaçan ediyordum.Telaşla attığım adımların birinde,aniden gelen bir ses ile irkildim.
"Selam,madam."
Kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdim.
Mavi gözlerine eşlik eden güneş kadar sarı,yıldızlar kadar parlak,denizler kadar dalgalı,rapunzel kadar uzun saçlarının güzelliğinde kayboldum.
Otuz iki diş gülüyordu,
"Dişlerini görmek zorunda olduğumu zannetmiyorum,"
Yanıtım biraz omu kırmış gibiydi,tebessümü kaybolduğu zaman vicdanıma yenik düştüm.
"Üzgünüm,moralim biraz düşüktü.İsmini öğrenebilir miyim güneş prenses?"
Kafasını onaylarcasına sallaması bile rahatlamama yetti,
"Juliet,Juliet Blannue.Fransız kökenli bir aileden geliyorum,Fransızca biliyorum ama sonradan öğrenedim.Peki ya se-"
"Carla Reana." diyerek soru sormasını engelledim.
Kısa bir tanışma ile Juliet'i geride bırakıp yürümeye başladım.Önümde sanki gökyüzüne doğru çıkan bir merdiven vardı.
Elbisemin uçlarını kaldırarak merdivenin ilk basamağıyla ayaklarımı buluşturdum.
Daha nereye gideceğimi bile bilmiyordum,arkama döndüm yavaşça.
Burada kimse ile samimi olmamaya çalışıyordum,her an kendime en yakın arkadaş bellediğim bir kişi bile çıkıp, "Ben "Sefftwo Reana" adlı kişiyi öldürmeye çalıştım." diyebilirdi.
Zaten ben arkadaşlık isteğimi iki yıl önce kaybettim.
Ancak nereye gideceğimi bilmediğimden,arkama döndüğümde gördüğüm güneş prensesin üzerine uzun süre bakışlarımı yolladıktan sonra gururuma yenik düştüm,
"Nereye gidebilirim?" dedim bıkkın bir ses tonuyla.
Fransız prenses,olduğu yerde ellerini çırparak bir tur etrafında döndü.
Bu hareketler sonunda,tebbesümümü eksik edemedim.Bu kız,beni tam sekiz ay sonra güldürmeyi başardı.Abimi kaybettiğimizden beri yüzüm gülmedi.
Neşeyle yanıma koştu,pofpoflu kolları olan bembeyaz bir elbise tam oturmuştu bedenine.
"Önden buyurun,madam.." dedi sırıtarak.
Bu sözlerinin ardından, "Dalga mı geçiyorsun?" dercesine bir bakış attım.
"Yolu bilmiyorum,Juliet." diyerek ekledim.
"Ah,peki!" hızla önden ilerledi,bu merdivenler öylesine sıkıydı ki düşmeyenin alması gereken ödüller olmalıydı.
Sıkı merdivenlerin sonuna varınca,sağıma dönmemle onlarca odalar ile karşı karşıya kaldım.
Juliet,kolumdan tutup koşmaya başladı.Beni "No 11" yazan bir odanın kapısında tuttu.
Kapıda bir kaç tuştan oluşan şifre kısmı vardı.Şifreli olması gerekti sanırsam bu odaların.
"Ben,senin oda arkadaşınım.Eskiden burda iki prens kalıyordu,sıra bizde:)" dedi güneş prenses.
Elime bir zarf tutuşturduktan sonra,etek uçlarından tutarak eğildi.Bu prenseslerin geleneksel selamı olmalıydı ki,aynı hareketi yaptım.
Zarfı açtım,içinde yazanları okumaya başladım.
Not:
"Can,kardeşim.Canım kardeşim.Bu mektubu sana bu okula ilk girdiğimde yazıyorum.Başıma geleceği biliyordum,bunu sonra öğreneceksin:) (Zaten bile bile geldim,zorla.)
[Bu mektubu kimse okumadı,okuyamaz abicim.Rahat ol.]
Bu okula olurda gelirsen n'olacağını bil istedim.Eninde sonunda gelecektin,bu mektup eline geçmek zorundaydı.
Özellikle ev adresini bile verdim.
Odam No 19'du.Müdire Hanıma belirttim.O oda senin abicim.
Şifren:739
Bak,güzeller güzeli Carla'm.Bu okula geldiysen,ya intikamım için.Ya da annemler zorladığı için gelmişsindir.
Hatırlıyor musun?
Bana;
"Sana bir şey yapanı ya öldürürüm,ya yaralarım." demiştin.
Sana güveniyorum,abisinin minik bebeği:)"
Kağıdı okuduktan sonra boğazıma oturan yumru ile beraber,başımdan aşağı akan kaynar sularda yanarak öldüm ben.
Zarfı yere attım ve refleks gereği olmalı ki ellerimi kullanarak yüzümü kapatıp kendimi yerlere attım.Gözyaşlarımı tutamadım bu yazılar karşısında..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamında Ötesi
Action17 yaşındaki Carla,gittiği yaz okulundan döndüğünde abisinin ölümüyle karşılaşmış,travmalarıyla başbaşa kalmıştır.Abisinin bir kraliyet okulunda öldürülmesini tam 7 ay sonra öğrenen Carla ve ailesi bu kraliyet okuluna cephe almış,nefretle uzaklaşmış...