46- bölüm

2.8K 217 8
                                    

Hıçkıra hıçkıra ağlıyor, çığlıklar atıyordum. Kollarımdan tutan iki adam, sertçe baskı uyguladıklarında kesiklerim sızlıyordu.
Taehyung ise ayakları, kolları sandalyeye bağlanmıştı. Baygındı, kafası öne doğru eğilmiş yüzünğ kapamıştı.

O şerefsiz önüme dikilmiş gözlerini gözlerimden ayırmıyordu üstelik pişkince sırıtıyordu. Bütün nefretimi, öfkemi gözümden anladığına emindim bir anda gözleri kırmızıya dönmüştü o an. Sağ elini hava kaldırıp adamlara işaret verdiğinde, Taehyung'un yanındaki adam bir kova su döktü başından aşağı.

Nefes nefese gözlerini açmış etrafa bakınmadan önünde dikilen şerefsizi alttan izliyordu taehyung. Ağzına gelen suyu yere tüküren taehyung nefes almakta zorlandığını fark ettim, şu kolumu tutan adamlardan kurtulamıyorum resmen ne kadar dirensemde hiç bir işe yaramıyordu. Bir de buna sinirlenmiş çığlık atmıştım, bütün gücümle, bütün nefesimle. Bodrum katta sadece çığlık sesim yankılanıyordu.

Taehyung'un çenesini parmağıyla yukarı kaldırmış, yüzünü yakından inceledi kısa bir sürede.

"Yakışıklıymış ama yazık olacak. "

Ağzında geveleyerek söyleniyordu, sırıta sırıta. s
Piç herif bana yönelmişti. Yüzüne tükürdüğümde elinin kenarıyla yüzünü silmişti. Tükürüğünü sildiği eliyle sertçe tokat attığında, başım diğer tarafa savrulmuştu...

O an iki adam kollarımı bırakmış geriye çekilmişlerdi, sağ elimi yanağıma götürdüm kızardığını hissediyorum.

"Sikeyim, piç kurusu. Ona dokunma!!??"

Taehyung'un bu sözüne sinirlenmişti, arkasını dönüp gideceği sırada kolunu tuttum. Kolunu çekmek için hamle yaptığında izin vermeyip iyice sarılmıştım.

O an beni sertçe yere savurduğunda, ellerim soğuk zeminle buluşmuştu. Nefesim kesiliyor, boğuluyordum. Hıçkırıklarım, gözyaşlarım şiddetlenmişti. Çığlık atmaktan kuruyan boğazım, çatlayan dudaklarım buz kesmiş. Buna dayanamayan vücudum bayılmama neden oldu.


[ school bully ] 'TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin