5.bölüm

203 38 73
                                    

Atmadıysanız önceki bölümlere de oy atarsanız sevinirim iyi okumalar😊

Satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen
☆☆☆

Peper sevgi ve merhametle kucağında uyuyan bebeğe bakıyordu. Dün tony'i bir şekilde ikna edip hemen ertesi gün çocugu almaya gitmişti tabi velayet için tonyi de götürmesi gerekiyordu neyseki zor da olsa onu da getirmeyi başarmıştı.

Çocugun velayetini almak çokta zor olmamıştı. Tony'i götürmeyi başaramasa işi daha zor olurdu.
Peper tonye Çocugun kimliğini çıkarttırıp peterın hakettiği soyismi almasını sağlamıştı. O artık Peter Benjamin starktı.

Tony sinirli oldugu için elinden geldikçe çocuktan uzak duruyordu onu görmek bile sinirini bozuyordu o yüzden arka koltuğa oturmamış happynin yolcu koltuğuna geçmesini sağlamıştı onun yerine arabayı kendisi kullanıyordu.

Tony somurtarak arabayı sürerken peper onu hiç takmadan hayranlık dolu gözlerle çocuga bakıyordu. Çocugu bir şekilde yanına almayı başardığı için mutluydu. planı tıkır tıkır işliyordu. Peper parmagını çocugun yanağına koyup okşadı. Ona bakınca bile kalbinde mutluluk ve neşe beliriyordu o minicikti.

Peper çocugun minik ellerini elleri arasına alıp ellerine minik bir öpücük kondurdu. Her şey istediği gibi ilerliyordu. 'Bir gün tony stark pişman olucaksın, yaptıgın her şey için pişman olucaksın. Bunun olmasını sağlayacağım' diye içinden geçirdi.

Aklına gelen anılarla gözlerinde saf öfke belirmişti. tony onu gerçekten sinirlendiriyordu. Ama bakışlarını çocuga çevirdiğinde bütün siniri uçup gitmişti gülümseyip çocugu uyandırmamaya dikkat ederek yanağını öpüp saçlarını okşadı

☆☆☆

Karşımda duran kadın gülümseyerek beni izliyordu. Hayır yani ne bakıyorsun ablacım dönsene önüne sanki ayı oynatuyoruz. Zaten elleri de bir türlü rahat durmuyordu ya yanagımı sever ya da saçlarımla oynayıp duruyor ve bu gittikçe sinirimi bozuyordu bana gösterdiği sahte sevgiye inanmıyordum kesin bir amacı filan vardı. Yoksa neden bana sevgi ve merhametle baksın. İnsanların karşılıksız sevgi dediği şeye inanmıyordum. bana göre karşılıksız sevgi diye bir şey yoktu her ilişkide sadece sevgili olarak değil aile, akraba, arkadaş ilişkilerinde bir çıkar vardı. Bazı insanlar bu düşüncelerime karşı çıksada benim doğrum buydu çünkü hayatım boyunca gördüğüm sevgi türü buydu en azından bana karşı olan.

İçten içe oflayıp kadının saçlarımdaki elini ittim. Kadın gülümseyip çattıgım Kaşlarımı düzeltmek için parmaklarını ksşlarıma koydu ve düzeltmeye çalıştı.

Onun bu hareketine sinirle bağırdım. Bir elin rahat dursun be abla yeter ya! Diye içimden konuşuyordum.

Kulaklarıma dolan çığlık sesinden rahatsız olmuştum o ses benden mi çıkmıştı ya. Resmen tiz ince bir çığlık sesiydi bu. Yok olamaz bu ses benden çıkmış olamaz.

Düşünceleri ön koltuktan duydugu sesle büründü.

Tony:peper çocugu susturur musun kulağıma yeterince acı çektirdi.

Peper ve ben aynı anda onun bu sözlerine göz devirdik ama sonra tonynin de orada oldugunu farkedince şaşkınlıkla ön koltuklara baktım. Adamın kolunu görmüştüm sadece.

Gıcık sesi buradan ona ulaşıp ağzını yüzünü dağıtma isteği dolduruyordu bende.

Birden havalanıp yumuşak bir yere yatırıldım. Peper başımı tutup göğsüne yatırınca kadının beni kucağına yatırdıgını anladım.

Gözlerim kocaman açılmıştı başımı kadının göğsünden kaldırmaya çalıştım ama o kadar gücüm yoktu başımı kaldıramamıştım birden neden böyle olmuştu ki?

ırondad Mi? O Starki Gördüğüm Yerde Üstüne KusucamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin