"مُقدِمة قَبل البدَايَة"

34 6 17
                                    


اهْلا بِكُم


حبيت ابدأ مرة جديدة على الواتباد ب رواية إلى حد ما واقعية.

بحيث انها بتتكلم عن حاجة كل واحد فان ل اي فرقة في الكيبوب بيتمناها.

ف هنا جيت اشجعكم على انكم تحققوا حلمكو اللي هو حلمي كمان وحلم اي شخص زينا.

خاصتاً احنا كَ عرب مظلومين من ناحية اننا فان للكيبوب و مش بناخد نص حظ الأجانب ف جيت بالرواية دي اقولكو مفيش حاجة مستحيلة ⁦⁦(⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)⁩ .

"ملحوظات"


اختياري ل بانقتان في الرواية مش معناه اني بهاجم اي فرقة ، انا فان ل فرق كتير في الكيبوب ومعنديش  اي مشكلة مع أي فرقة.

اختياري ل بانقتان قائم على اني فان ليهم قبل اي فرقة ومعظمنا بنحبهم ف لو انتِ فان ل فرقة تانية تقدرِ تتخيلِ وكأنهم الفرقة المفضلة ليكِ :) .

•الرواية مش هيبقى فيها أي مشاهد سيئة.

•بطلة الرواية مسلمة ف مش معنى كده اني بسئ ل اي ديانة بالعكس كلنا اخوات وكل الاحترام والتقدير ل الجميع.

•اختيار البطلة مسلمة عشان معظم العرب مسلمين ف حبيت تكون فكرة مختلفة ب وجود بطلة رواية مسلمة :) .

•لو في اي أخطاء إملائية في الرواية بسبب الكيبورد تخطوها فضلاً ولو الكلمة مش مفهومة بسبب الخطأ عرفوني.

•اتمنى تدعموني عشان اكملها بدون فقدان شغف والأهم اتمنى تنال اعجابكم :) .

•إن شاء الله هحط خطة ل تنزيل البارت'س في أيام معينة و ايام اكون فاضية فيها عشان متأخرش عليكو كتير.
ولو تأخرت بسبب ضغوطات امتحانات هعوضكو اكيد ؛) .

باي اتمنى تستمتعوا :) .

12/12/2023•

our dream will come true!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن