"Pantolununu çek." Kıyafetlerini düzgünce giymesini söylemişti. Kendi pantolonunu baksırla aynı anda yukarı çekip kıyafetlerini de düzeltmiş, Jisung'un da yavaş yavaş kendini kapatmasını beklemişti. Ardından çocuğa yaklaşarak omuzlarındaki kırışıklıkları ve saçındaki dağınıklığı düzeltti.
"Eve gidince yıkanmayı unutma. Bir daha da böyle adımlar atma bana." Uyarır bir şekilde söylediğinde sanki kendisi sikmemiş gibi sınıftan çıkmıştı. Jisung meni dolu bir göt, menilenmiş bir tahta ve düzensiz sıralar ile tek başına kalmıştı. Halsizliği ve üzerindeki sıcaklık da vardı tabii.
Ve isteği de aynı şekildeydi. Kendisiyle birlikteydi. Ayrıca sanki kendisini kullanıp atmış gibi davranan Lee Minho'yu öyle isteğiyle bırakmazdı. Boşuna mı rakiplerdi yani?
Ve kendisi de bir dahakine demişti. Ağzından o laf isteksizce çıkmış olamazdı.
Sadece düşmanının etkisine yenik düştüğü için atarlanıyordu,
zavallı...
:)
------
Kendi sınıfına giden Jisung, çok hareket etmeden sırasına oturmuştu yavaşça. Alnını masaya yaslamıştı.
"İyi misin?" Yanına Hyunjin ve Jeongin gelmiş, durumunu sormuşlardı.
"İyiyim..." Başını kaldırmadan cevap vermişti Jisung.
Onlara çok kötü hastalandığını, o yüzden bu kadar kırmızı gözüktüğünü ve kustuğunu söylemişti.
Minho da bir kızla seviştiğini söylemişti işte. Neyse.
"Çok kötüleşirsen revire götürürüz seni."
"Gerek yok. Sırtım da ağrımaya başladı zaten. Uyuyacağım biraz." Arkadaşları onu onaylayıp uzaklaştığında Jisung biraz düşündü.
Tam şuan içinde, ona ait olan bir sıvı vardı. Kokusu dahil üstüne sinmişti. Terleri hala kurumamıştı ve vücudu sıpsıcaktı.
Ve bu lanet olsun ki çok güzel hissettirmişti.
Jisung eskiden -o kadar da eski değil- Minho'dan etkilenmişti. Bu yüzden bir gün onu duvara yaslayıp dudaklarına yapışmıştı. Karşılık aldığında ise hızlı bir sevişme içerisine girmişti onunla. Ta ki o, kendisini öylece bırakıp gidene dek.
O zamanlar üzülse de bu zamana kadar içinde ufak bir nefret birikmişti. Ve gizli bir istek.
Bugün ise Lee Minho'yu ağına düşürüp kendisine çekmeyi başarmıştı. Neden tekrardan yapamasın ki?
Koluna yaslanmış bir şekilde yatarken daha deminkiler aklında dönüyordu. En sonunda ise vücudunu basan yorgunluk ile son derse kadar uyumuştu.
------
"Kız güzel miydi?"
"Oldukça güzeldi. Ama çok dardı ve... Kokusu da vücudu da çok güzeldi."
"Hangi kız söylesene ya, çok merak ettim. Çok agresif gibi geldi bir an!" Felix sevişmeden yeni çıkan arkadaşını heyecanla dürterken Minho çok detaylı anlatmamak adına direniyordu.
"Bilmiyorum ama içine geldim."
"Oha! Hamile kalırsa?"
"Kalmaz." Felix sorgular bir şekilde suratına baktığında Minho sohbeti çekmişti geri.
"O tam bir cadı yani. Atarlı bir şey. Bir sikim olmaz ona. Hem bilmek istiyorsan saçı da gözleri de siyah. Düşün bul bakalım."
"Ama öyle çok kız var ya!"
"Beni ilgilendirmiyor." Dersin başlaması ile Minho ile konuşmayı kesen Felix yerine oturmuştu. Minho ise elini çenesine koyup daha demin olanları düşündü.
Bir yandan sinir oluyordu. Sonuç olarak onun kontrolü altına girmişti.
------
--
Devam et -->
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Empty Class -minsung Smut
Fanficokulda eskilerden kaynaklı birbirlerine düşman olan iki genç, boş sınıfı kendilerini tatmin etmek için kullanıyorlardı. ! bu bir smutshottur. 3.kez yayınlanacaktır ve 20 bölüm olmasına şaşırmayın, girdiğinizde öğrenirsiniz ;) ! semeMin! ukeSung!