Bab 10

56 1 0
                                    

"Danial angkat beg mama dan Anna ni," arah Mama (susahlah nak panggil tulis nama so nak pendek mama jer okay)

"Ya.." 'ishh apa lah main suruh jer ni Lampir ni macam takda tangan nak angkat beg ni.. Ish menyusahkan dia ingat aku balu..' rungut Danial dalam hati

Sampai depan pintu...

'Amboi siah ni dia isi apa dalam ni dia angkut satu almari ke apa... Berat kot walau aku ada 6 packs bertamadunlah sikit..' rungut danial selepas meletakkan beg Anna dalam bonet...

Sepanjang perjalanan Kuala Lumpur ke Terengganu cuma radio dan mama jr yang memekak Anna ngan Danial diam seribu bahasa... Mama duduk sorang dibelakang pandai pandailah fikir mana Danial ngn Anna duduk..

'ya.. Allah jauhkan lah malapetaka yang akan berlaku sekejap lagi..' sebenarnya dari tadi dia rasa nak ke toilet sesampainya satu tempt.." Danial stop right now please Anna nak terkucil dah ni.." terang Anna tapi dibuat bodoh jer oleh mamat tempang kita ni..
"Amboii mama ada nama kalau mama takde kau aku jer kann.." senyuman Danial bukan memngoda malah menaikan darah tinggi dia.."Woii.... Dengar ehh kalau ko tak berhenti aku akan menjerit bagitahu kat mak mgah yg kau try nak buat aku nangis nakk..." " yela yela tu R&R sabar sikit..." haaha kelemahan danial pada mama dia haha kesian..

Sampai di kampung...

"Wahhh... Lama tak balik... Assalamualaikum opah atuk Anna datang ni?" jerit Anna "Woii tarzan aku rasa opah dan atuk tak pekak lagi kot takyahlah ko nak jerit kat sini paham.. Menyusahkan betul bawak tarzan ni.." bagitahu danial dkt anna ..

"Lantak ahh alah depan mak ngah macam kucing belakang mak ngah macam harimau rak makan setahun jerr.. Sesuailah dengan panggilan awak mamat tempang.. Harap in pakej tapi mulut macam longkang baik takyah buat laki ko tu lagi menyusahkan." gaduh hebatlah diorang lpas mama pergi ke kedai katanya nak cari barang tapi mereka tak sedar bahawa ada yg memerhatikan mereka.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BIG TROUBLE XDWhere stories live. Discover now