Nanami BlackWicht
"sen ve kötü karakterin, sevdim"^^^
Sınıfa girdiğimde hoca bana parmağıyla gel işareti yaptı ah, hadi ama gine ne yaptım?
"nanami bana kütüphaneden İskandinav mit. kitabını getirirmisin?"
ne iskandinav mitolojisimi? offf peki, başımı evet anlamında yaptım ve kütüphaneye yol aldım koridorda yürürken içimde bir ürperti vardı sanki birileri beni izliyomuş gibi hissettim.
^^^^
Tam kapıyı açıp içeriye giricekken yarım saat önce stiles ile yaşadığım olay geldi, lanet olsun içeri girmek istemiyorum ama başka seçeneğim yok. 2 dk boyunca içeri girssem mi diye düşündüm en son benim gibi asil,komik,güzel bir dostu kaybetmeleri onların suçu degilmi? her neyse..
İçeri girdikten sonra kitap raflarına yöneldim. O sırada stiles ve ekibi bana bakıyodu sanki suçluymuşum gibi ben naptım ki? onlara ben mi suçluyum bakışı attıktan sonra rafların arasına girip gözden kayboldum..
mit. kitabını bulduktan sonra yanıma biri gelip omzuma dokundu arkamı döndüğümde sam'i gördüm
"seyy, nanami bu senin galiba üstünde senin ismin yazıyor kaybolmasın diye sana getirdim"
bi sam'e bir de elinde kırmızı pelerin mi desem örtü mü desem bilemedim.
sam' e teşekkür edip aldım elinden ve çantama yerleştirdim daha sonra elimdeki mit kitabını hocaya götürmek için kütüphaneden çıktım.
sınıfa girdiğimde hoca beni bekliyordu yanina gittim "alın hocam getirdim istediğiniz kitabı"
"tamam senden bi isteğim daha olucak nanami"
hadi ama bi istek daha mı ciddi yani?
"evet hocam sizi dinliyorum"
"bu kitabı okuyup bana bu dönem sonu bir özet çıkarmanı istiyorum nanami hem iskandinav mit. öğrenmiş olursun"ona ciddimisiniz bakışı atıp cevap verdim.
"ciddimisiniz hocam kitap ne kadar kalın farkındamısınız hem dönem sonuna az kaldı"
cok sevdeğim hocam(!) gözlerini ovup iç çekti "peki, nanami eğer kabul edersen ilk sözlünü ve ilk sınav puanını tam puan olrak girerim"
sevnmiştim. Hemde baya sevinmiştim beleşe puan kazanmak güzell. Yüzümden bi ifade okunmasada içten çok mutluydum.
"Anlaştık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARALEL EVREN^^KİMİM BEN ?
Mystery / Thriller❗kapak ve isim degisecek❗ ‼️düzenleme yaptim ve konusu degisti kitabın ilk 3 bölümü es gecin istedigim konu 4 bölümde basliyo‼️ Genç bir kız doğduğu kasabada hayatını yaşayan normal bir hayat sürmeye çalışan genç kızımız kendisi bile hangi evrenden...