❗ARKADASLAR SİNAVLAR DA BİTTİGİNE GÖRE(BOKUYEDİM) NEYSE BU BÖLÜMÜ YAZMAK UZUN SÜRÜCEK AMA OLSUN YÜNEDE YAZİCAM ARTİK BEN BASLİYOMMM❗(umarim resimler gözüküyordur)
((3) tekil bakıs açısı)
Nanami bayıldıgında salon ama daha cok abartılı sorgulama yeri gibi gözüken yer sessizlige büründü.
Nanaminin arkadasi ales hemen nanamiyi sardı ve herkesten koruyarak geri çekmeye çalıştı, loki ve thor birbirlerine bakarak annelerine baktı, frigga anlamis olacakki hemen kızın yanina gider. Bu sirada ales gelen kadından kızı korumaya calisir ama başarısız olur."Bak her neysen sana ve kıza zarar vermeyiz sadece durumu nasıl merak ediyoruz" ales ilk düsünür ve sonradan izin verir frigga nedimeleri çağırır ve kızı revire götürmesini söyler.
((3) tekil bakıs açısı bitmiştir)
Nanaminin bakis açısı
Ahyy başımm, noluyo ya ben nerdeyim. Gözlerimi actıgımda revir ama daha çok altınlar ile döşenmiş sütunları olan bir yerdeydim.. Neyy amanın mısırdamıyım yoksa eğer mısırdaysam boku yerim.
>>>>>
Tahminen 10-15 dk gecti kendimi neredeyse toparlanmıs hissediyorum tam ayagı kalkıcakken kapı açıldı.. ya içeriye seth girerse napıcam.. kapı açıldıgında içeriye hemşireye benzer bir kadın ve simasini hatırladığım biri girdi yeşil gözlü siyah saçlı biri.. ahgg evt ya loki simdi hatirladim bana dogru yaklaştı ve iyice dibime girdi ve konusmaya başladı "demekki şu efsanedeki kız sensin, bu kadar güçlü enerji nerden geliyor diyordum sarayin her yerine senin enerjin yayılmıs ve sahiplenmis" dedi gülerek, benim enerjim ha, demekki void o yüzden peşimdeydi.
düsüncelerimden ayrılıp lokiye döndüm saray dedi ama yinede nerde oldugumu sormam lazım.
Lokinin gözlerine baktım aklımı okuyordu sanki ben baktıktan sonradan gözlerini kacırdı, konusmaya başladım "loki acaba nerdeyiz cünkü mısırdaysak lütfen seth'in zamanına denk gelmek istemiyorum nerd-"
"Ölümlü ilk önce mısırda değiliz asgard'ayiz ve void kim neden peşindeydi?" anlatsam mı ? diye düşündüm ama anlatırsam streng' i , alesi anlat- ales.. ALES ales nerde aman tanrım ya ona bisey yapmıslar ise.
Hemem lokiyi kenarı ittim ve koşturarak revirden çıktım lokinin arkamdan bağırarak geldiğini biliyordum ama umrumda değildi
^^^^^
Bir süre daha ileri gittim ama ne birini ne de alesi buldum "ALES.." sesim büyük koridarda yankılandı "nerdesin ales" aglıycaktım ya onu kaybedersem o benim tek arkadasımdı..
Gözüm bi kapıya dikildi içeriden sesler geliyordu kapıya dogru gittim ve yarı açık olan kapıyı tamamen açtım etrafı süzdüm ve lokiyi görüdüm o da beni.. bi dk o beni bırakıp buraya mı ısınlandı pezevenk orsubucocugu..
loki aklımdan geceni duydugu icin ayagı kalktıgı sırada frigga beni görüp yanıma geldi, loki geri yerine oturdu sırıttım, neyse frigga bana yardım ederek yemek masasına dogru götürdü. Oturdum ve sorar gözlerle bana baktı anlatacagımı bildigim icin ilk önce bir soru sordum.
"Ben geldigimde yanımda kırmızı bir pelerin vardı ismi ales o nerde suan gelmesini istiyorum" frigga gülümsedi
ve " merak etme güzel kızım o suan burda oturuyor, yanında" yan tarafa döndüm ve hic alısmadıgım bir yüz ile karsılastım kaslarımı sen alesmisin anlamında kaldırdım ve o da evet anlamında basını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARALEL EVREN^^KİMİM BEN ?
Mystery / Thriller❗kapak ve isim degisecek❗ ‼️düzenleme yaptim ve konusu degisti kitabın ilk 3 bölümü es gecin istedigim konu 4 bölümde basliyo‼️ Genç bir kız doğduğu kasabada hayatını yaşayan normal bir hayat sürmeye çalışan genç kızımız kendisi bile hangi evrenden...