Asena: 18 yaşında uyumlu, neşeli, biraz çocuk ruhlu, şu hayatta tek istedegi kendi ayaklari üstünde durabilen güçlü bir kadın olarak kendini kanıtlamak ama biraz şımarık ve zengin bir ailesi var. En yakın arkadaşları Dora ve Zeynep
Dora:18 yaşında kendi halinde bir kız. Asena ve Zeynep ten çok daha olgun ne yaptığını bilen,dersleri ve notları çok umursayan kendi ayakları üzerinde durmak için çabalayan ve aşkla bir alakası olmayan hatta aşka inanmayanbir kız.Ayrica ailesi o çok küçükken trafik kazasında ölüyor onu kendi çocukları gibi yetiştiren Teyzesi, enistesi ve kuzeni Umut ile yasiyor.En yakın arkadaşları Asena ve zeynep
Zeynep:çocuk gibi olan sosyal,aşkı arayan bir de şımarık bir kız. Dersler umurnda değil. Asena ve Dora en yakın arkadaşı
...
Son dersteydik Asena arlamizdaki sırada oturan Zeynep'e çene çalarken bende onları susturmaya çalışıyordum çünkü hoca bize bakıyordu. Ama ikiside oralı değildi sadece gülüsüp duruyorlardi.Hocanin iyice sinirlendigini gördüm biliyordum gözümüzün yaşına bakmadan bizi azarlayacagini en çokta onları. Bende durmadan ikisine susun diyip duruyordum. Sonunda bana döndüler ve "tamam sustuk "dediler ve ikiside kıkırdayarak önlerine döndüler.
Ders zili çaldiginda hoca bizi yanına çağırdı korkuyla yanına gittik. Gerçi onlar pekte umursamiyorlardi ama ben umursuyordum. Benim bir ailem yoktu. Yani tamam teyzemler vardı ama anne baba gibi olmuyorsu işte. Ve okuduğum okul özel bir okuldu o yüzden onlar masraflarını karşılıyordu. Onlara bursluluk sınavına girebileceğimi onlara yük olan istemediğimi söylediğimde" saçmlama bunun için kendini gereksiz strese sokma bizim durumumuz senide umutu'da okutacak durumda sen bize yük olmuyorsun aksine biz seni çok seviyoruz Dora" demişlerse bile onların bu okul için benim eğitimim için yaptıklari masrafları yok saymıyor hem onlar hemde kendim için her zamna en iyisi olmak istiyordum.
Fakat Zeynep ve Asena yine başımı belaya sokmuslardi. Ben hiç bir şey yapmadığım için hemde benim başımın belaya girmesini istemedikleri için ikiside hemen "hocam Dora nin bir suçu yok biz konuştuk "fln dedilersede bosaydi çünkü bize takan bu hoca yani matematik hocası bizi kutupahaneyi düzenlemekle cezalandirmisti "yine"
Zeynep " bu kadının bizle derdi ne ya ?" dedi bende onlara "ciddi misiniz?" der gibi baktım . Sonuçta her derste konuşuyorlardı ama tabi özel okul olduğu için hocalar pek ses etmiyordu. Matematik hocası dışında.
...
Kutuphaneye gelmiştik yine onlar yüzünden ceza yemiştim ikiside suçlu suçlu susuyordu Asena " bak istersen ders çalış biz işimizi bitirince birlikte gideriz".dedi. hemen ardından Zeynep "evet evet sen ders çalış özür dileriz yine başını belaya soktuk Dora " dedi . Ama tabiki de onlara yardım edecektim."tamam tamam birdaha o kadının dersi de konuşmamaya söz verirseniz yardım ederim size" dedim ikiside sevindi çünkü gerçekten yapılacak çok iş vardı ve iki kişi halledezlerdi. Gerçi ikisi bu sözü hep veriyordu ama asla tutumuyordu fakat kıyamiyordum işte onlara.
İkiside sevinçle " söz valla bu sefer söz".dedi inanmasda onlara yardım etmeye başladım. Zaten ne de olsa bı cezayı birlikte almıştık.
...Neredeyse saat 9 a geliyordu ve işimiz anca bitti.
Okuldan ciktik.Hepimiz yogunduk. Yani gerçi Zeynep dışında o her zaman nasıl olduğunu anlayamadigimiz bir şekilde enerjikti.
"hadi bir kahve içelim hemde bı dedikodu yaparız" dedi Asena ona yüzünü ekşitti "cidden mı yorgunluktan ölüyoruz" dedi ama ben bı kahveye hayır diyemezdim çünkü şu hayatta en sevdiğim şey kahveydi. Daha doğrusu Erhan amcanın kahvesi. Onun kafesi açık ara şu dünyadaki en iyi kafeydi. Dedikoduyu sevmesem ve çok yorgun olsam da " bence gidelim hem Erhan amcayı özledim. Gerçi benim ders çalışmam lazım ama eve gidince sabaha kadar uyumam artık" dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YANLIŞ BİR DOĞRU
Chick-Litakıllı zeki üniversitesi için çalışan Dora ve tatlı başbelası arkadaşları Zeynep ve Asena ...