(22.09.18)
_SEVGİLİ GÜNLÜĞÜM_
Yine geldim yüzsüzce değil mi?
Az önce bir önceki sayfadaki tarihe baktım da... neredeyse bir ay olacak sana yazmayalı. Kendimi üzgün hissediyorum sana karşı.
Sadece seni ve yazmayı özledim.
Hislerimi , mutluluğumu, üzüntümü , heyecanımı ,korkumu o beyaz sayfalarına bulaştırmayı özledim.
Her seferinde sadece özel bir şey olduğunda sayfalarını karalayan biri için fazla romantik cümleler kurdum sanırım. Bencil olduğumu biliyorum ama inanmıyorsun değil mi yazmamın bir nedeni olmadığına?!
Kısmen haklısın galiba:)
Bugün sınıfımıza yeni bir öğrenci daha geldi. Yongbok'un birkaç ay önceki gelişini hatırlattı bana. Ne var ki Yongbok ilk geldiğinde bu kadar yakın olacağımızı hiçbirimiz bilmiyorduk.
O ilk geldiği andan itibaren tüm duygularımı sana saklasaydım sonsuza kadar korumuş olurdum değil mi ? Şimdiyse aynı pişmanlığı yaşamamak için geldim.
Belki Kim Myung Hee de arkadaşlığı ile birçok duyguyu öğretir ileride kalbime. Ve ben tüm bunların zihnimin bir köşesinde silikleşmesini istemiyorum.
Hayır , HAYIR ! SAKIN ONDAN HOŞLANDIĞIMI FALAN SANMA ! BEN SADECE ÖNLEM ALIYORUM TEKRAR AYNI PİŞMANLIĞI YAŞAMAMAK İÇİN. Hem zaten oldukça suratsız birine benziyor. Yanına tanışmak için giden herkesi görmezden geldi. Hatta daha okulun ilk gününden kafasını sıraya koyup bütün gün uyudu.
Kim bilir belki de gelecekte, okulumuzdaki en gıcık olacağım insan ile olan anılarımızı yazacağım buraya.
Komik geliyor biliyorum ama yaşadığım duygulara takıntılı biriyim ve yıllar sonra buradaki yazdıklarımı okuduğumda o anları tekrar tekrar yaşamak istiyorum.
Şimdiden bu beyaz yapraklar için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
√ Waiting For Us | Kim Seungmin | SKZ
Fanfiction'Sanırım Dünyayı bırakıp giden seni, hem kalbime hem de bu sayfalara kazıyarak ölümsüz hale getirdim. ' b×g _agnst Mini bir fic, iyi okumalar 🏁:16.12.23