🍁

54 11 4
                                    

(05.10.18)

_SEVGİLİ GÜNLÜĞÜM_

Kaç gündür okula gelmiyordu. O yüzden hiç yazmadım sana.

 Bugün geldiğindeyse sıramın önünden kendi sırasına geçerken gözlerini gördüm. O kadar yorgun ve kırmızılardı ki...

Ne yapacağımı bilemedim biliyor musun?

Yanına gidersem onu daha da üzer miydim?

Sınıftakilerden kimse görmüyor muydu? Neden herkes bu kadar umursamazdı. Gerçi onları kendinden uzaklaştıran yine kendisiydi.

Her ders onu izledim. Kollarının arasına yüzünü aldı saklamak ister gibi, öğlene kadar da hiç o pozisyonunu bozmadı.

Öğlen ziliyle beraber sınıf boşaldığında sadece ikimiz  kalmıştık. Verebileceği her tepkiyi göz önüne alarak yanına gittim.

Bu sefer parmaklarım daha çekingendi. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

"Ne istiyorsun Seungmin?! Bugün gerçekten benden uzak dur lütfen. Seninle uğraşmak istemiyorum." dedi.

Sesi o kadar ağlamaklı çıktı ki. Hatırladıkça yutkunamıyorum bile. İçimdeki o yumuşak kalbimi salladı. Ama asıl neydi biliyor musun?

Ben onun gözlerinde yalnızlığı gördüm.

Sanki her bir uzaklaştırma kelimesi aslında yanımda kal sözcüklerinin sessiz haykırışıydı.

Ama ben seni bugün duydum Myung Hee.

İstediğini de ben artık o sessiz haykırışlarına kulak vereceğim.

√ Waiting For Us | Kim Seungmin | SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin