🍁

52 11 0
                                    

(06.10.18)

_SEVGİLİ GÜNLÜĞÜM_

O KADAR ŞAŞKINIM Kİ!

Hemen anlatıyorum iyi dinle...

 Tek derdimiz müzik olduğundan sınav haftaları biliyorsun ki hiç umurumuzda bile olmuyor. Bugünkü provamız da iptal edildiğinden hepimiz tüy gibiydik.  Öğlen arası yemeklerimizi yedik sonra sahaya top oynamaya başladık.

Ben birkaç gol attıktan sonra sınıfa çıktım.

Ve Myung Hee sınıfta değildi. Birkaç kişiye sordum kimse görmediğini söyledi. Sonra telefonum çaldı. Jeong In çalışma atölyemizden kağıtları aşağıya getirmemi söyledi.

En alt kata indiğimde ne oldu biliyor musun?

Myung Hee buradaydı.

Aslında yüzünü görmeden o olduğuna inanamamıştım. Çünkü atölyenin kapısına geldiğimde bir gitar sesine harika bir ses eşlik ediyordu. Sesi o kadar acıklıydı ki bir süre içeride onu izledim. Sonra yavaş ve korkutmamaya özen göstererek içeri girdim. 

Önce gitar çalmayı bıraktı sonra şarkı söylemeyi. Kafasını önüne eğerek ağlamaya başladı. O kadar içten ağlıyordu ki benim de gözlerim doldu. Yanına yaklaştım. Elimi sırtına koydum. İrkildi ama susmadı da belki de kendini tutamadı.

Ona bir süre teselli verdim.

Nasıl bu hale geldi anlayamıyorum?

Acaba önceki okulunda da mı böyleydi?

Galiba bu soruların cevabını  bilmem bir şey değiştirmeyecek.

Acıdığım için mi bilmiyorum ama onun sadece iyi olmasını istiyorum.

√ Waiting For Us | Kim Seungmin | SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin