¹𖤐

90 7 14
                                    

Ufacicik bi smut hatta okuduğum smutlar smutsa benimki hiçbir şey diyebilirim yani öyle böyle kötü göz kanamaması için okumamanız şiddetle tavsiye edilir...

--------------------------------------------------------------------------------

"Ah, tanrım... Hyunjin yavaşla!"

Jeongin içine aniden girip hızlıca hareket eden penise karşı kendi içinde, zevkten erimemek için büyük bir savaş veriyordu. Tabii bu o kadar da mümkün değildi. Hyunjin'in koca penisi aklını karıştırıp düşüncelerini bulanıklaştırıyordu.

Hyunjin, Jeongin'in ellerini yatak başlığına bastırmış ve onun girmesi için yaratılmış deliğin içindeki hareketlerini hızlandırırken, Jeongin'in ellerinin hareketlerini kısıtlamıştı.

Bu sırada Jeongin ise inlemekten başka bir şey yapamıyordu. Canı acıyordu ama bundan aşırı derecede zevk aldığı da doğru bir tespitti.

Hyunjin penisini sonuna kadar itmişti. Kasık ve kalçanın birbirlerine vurma sesleri onlar için nimet gibi bir şeydi. Hyunjin bununla da kalmayarak hâlâ hızlı hızlı hareket ediyordu.

"Hyunjin! L-lütfen, yavaşl- ah... Ahmm! Siktir siktir siktir siktir!! Devam ett... Daha hızlı!!"

Jeongin'in zevk noktasını bulduğu gibi daha da hızlandı Hyunjin. Ona göre Jeongin'in ona yalvarması kadar güzel bir şey yoktu dünyada hatta tüm evrende.

Sonunda Jeongin, yaşadığı zevk yüzünden kendini tutamayarak Hyunjin ve kendi karnına menilerini akıtmıştı.

Hyunjin, Jeongin'in üzerine hafifçe eğilerek karnındaki menileri yalayarak yutmuştu ve tabii karnına izler de bırakmayı unutmamıştı.

Jeongin yorgun düşmüş, tüm kontrolü Hyunjin'e bırakmıştı. Hyunjin sonrasında Jeongin'in ellerini serbest bıraktı. Jeongin çok yorgun olmasına rağmen Hyunjin'i de rahatlatmak istiyordu bu yüzden Hyunjin içinden çıkmaya yeltendiğinde onu durdurdu ve hareketlerine devam etmesini söyledi.

Hyunjin de yorulmuş olacak ki Jeongin'in içinden kısa bir süre sonra çıkmıştı fakat hâlâ boşalamamıştı. Jeongin yattığı yerden kalkıp Hyunjin'in kucağına gitti ve az evvel içinden çıkan penisi emerek yalamaya başladı bir lolipop misali.
Hızlı bir şekilde penisi emip yalıyor, sıcak ağzı ile penisi ıslatıyordu.

"Ah, siktir. Gelmek üzereyim..."

Jeongin duyduğu ses ile daha da hızlanmış, penisin ağzını becermesine izin veriyordu.

Penisi ağzından çıkarıp penis topunu ağzına aldı Jeongin. Bu sırada da penisi ovalamayı unutmuyordu tabii. Birkaç dakika da penis topuyla ilgilendikten sonra penisi tekrar ağzına aldı ve köküne kadar boğazını becermesine izin verdi.

Arada hafifçe öğürse de sorun değildi bu onun için. Önünde kıymetli bir nimet duruyordu ve bunu asla kaybetmeyecekti.

Jeongin aynı anda hem sıvaslayıp hem de penisi emerken Hyunjin sona geldiğini hissetti ve Jeongin'e seslendi. "Tamam bu kadar yeter, geleceğim çekil!"

Fakat Jeongin uyarıyı dikkate almamış ve Hyunjin'in ağzına gelmesini sağlamıştı.

Jeongin ağzını penisten çekerek ağzındaki tüm menileri yuttu.

"Kesinlikle içtiğim en güzel süttü! Teşekkür ederim Hyunnie~"

"Tanrım... Kişilik bozukluğun olmadığına emin misin?" Jeongin hafifçe kıkırdadı.

Jeongin, Hyunjin'in elinden tutarak banyoya ilerledi.

"İkinci tur?" diye sordu Jeongin arsızca.

"Kesinlikle doyumsuzun tekisin..."

Jeongin hızlıca küvete oturup yanına Hyunjin'i çekti. Hyunjin onu dikkatlice yıkayıp banyodan çıkardı, giydirdi ve üstünü örterek uyuttu.

Hyunjin'in en sevdiği şeylerden biri de seviştikten sonra 'masum' bebeğiyle ilgilenmekti. Buna Jeongin de tabii ki tapılırcasına bayılıyordu.

---------------------------------------------------

Yazdiğim ilk smut seysiydi iste bok gibi oldu siktirin gidin bi daha yazmıcam smut falan

HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin