မိူင်း အိပ်ပျော်ခါနီး အချိန်တွင်...တံခါးအား ဘုန်းခနဲတွန်းဖွင့်သံအား ကြားလိုက်ရသည်....
မိူင်းလရောင်.....ခုချက်ချင်းထွက်လာခဲ့....
မိူင်းမှာ.... မြတ်ဖူးမောင်..အသံကြောင့် အိပ်ချင်စိတ်ပင် ပျောက်ကွဃ်သွားသည်...
မင်း.... ဘာလို့ph မကိုင်တာလဲ....
မင်းလင်ငဃ်တွေနဲ့ ပျော်ပါးနေတာလား.....
စကားပင်မဆုံးသေး အိပ်ခန်းထဲ ပြေးဝင်ကာ...
.မိူင်းအား ကုတင်ပေါ်မှ ဆွဲချလေသည်....ထွက်လာခဲ့.....မင်းလင်ငဃ် တွေကိုဘဃ်နား ဝှက်ထားလဲ.....
မိူင်းမှာ ထိုသူအား ကြည့်ကာ ရင်ထဲ နစ်နစ် နဲနဲ နာကျင်ရသည်....
မင်း..ငါအိမ်မှာ ဘာတွေလာအော်နေတာလဲ..
ငါအိပ်ချင်တဲ့သူနဲ့ အိပ်မဃ်...မင်းသောက်ပူပါလား...
မိူင်းလရောင်....ငါဒေါသကို မစွနဲ့နော်.....
မိူင်းအား.... လက်ညှိးထိုးကာ အော်ဟစ်နေသော ထိုသူအား ကြည့်ကာ မိူင်း အသဲအသန်ပင် အော်ဟစ်ရီမောမိသည်....
စာပွဲပေါ်တင်ထားသော.ဖိတ်စာ အား ပြကာ....
မဂ်လာ လက်ဖွဲ့..... ဘာလိုချင်လဲ......မြတ်ဖူးမောင်မြတ်ဖူးမောင်မှာ အရူးလို အော်ဟစ်နေရာမှ
မိူင်းအား နီရဲနေသော မျက်ဝန်းတို့ဖြင့်စိုက်ကြည့်လာသည်...ဪ...မေ့လို့ ကလေးက ဘဃ်နှလ ရှိပြီလဲ...
သားလေးလား...သမီး....မိူင်းလရောင်.... မင်း ပါးစပ် ကို ငါအခု လာပိတ်ပေးရမလား...
ဟုတ်တဃ် ဒါက ငါ မဂ်လာ ဖိတ်စာ....
ငါ...မေနဲ့လက်ထပ်တော့မှာ....မေမှာ ငါသွေးသားရှိနေပြီ....
ငါမေကို တာဝန်ဃူရမှာ.....ဒါပေမဲ့....မင်းနဲ့ငါ ဆက်ဆံရေး ကလည်း....တော်ပါပြီ မြတ်ဖူးမောင်... ငါ မင်းရဲ့ အငဃ်အနှောင်းမဟုတ်ဘူး.....
ငါတို့က ချစ်သူ အဆင့်တောင်မှ မဟုတ်တာ.....
ဟက်.....ငါတို့၂ဃောက်က သူငဃ်ချင်းတွေပဲ့မဟုတ်လား....
မြတ်ဖူးမောင်မင်းငါကို ကစားနေရတာပျော်နေတဃ်မဟုတ်လား....
မင်းငါကို အရူး လုပ်နေတာမဟုတ်လား......
မင်းမှ ငါကို သဘောမကျတာ.........ဘာကြောင့် ငါကို ဆွဲထားရတာလဲ......မြတ်ဖူးမောင်...........
YOU ARE READING
နေကြာ(completed )
Romanceဒွိင်လိင်✴✴✴✴ ဗဟုသုတ ရစရာများမပါရှိပါ❌❌❌❌❌ စိတ်ကူးဃဥ် ရေးသားခြင်းသာဖြစ်ပါသည်။ အသက်မပြည့်သေးသူများ မဖတ်ကြပါရန်❌❌❌❌❌❌