အပိုင်း(10)

8.5K 81 13
                                    

ဟဃ်လို......ဖေဖေ.....

အဖေဖြစ်သူမှာ မိမိအား phဆက်မလာသည်မှာ အလွန်ပင်ကြာပြီဖြစ်သည်......

နေကောင်းလား.......

မိူင်းလရောင်....ငါမင်းနဲ့စကားမပြောချင်ဘူး..
ဒါကလည်နောက်ဆုံးဆက်သွဃ်ချင်းပဲ......

ဗျာ....ဘာလို့လဲ ဖေဖေ.....သားကိုစိတ်ဆိုးနေတာလား......

မိူင်းအဖေပြောစကားတို့ကြောင့် ရင်ထဲ အထိပ်ထိပ်အပြာပြာ.......

စိတ်ဆိုးနေတာဟုတ်လား....မှတ်ထားမိူင်လရောင်စိတ်ကုန်သွားတာ....ငါမင်းကို စိတ်ကုန်သွားတာ

မင်းကို ငါဘာမှဆက် မပြောချင်တော့ဘူး....

မင်းလိုသားလည်းငါမှာမရှိဘူး......အဖေနဲ့သားဆက်ဆံရေးဒီနေ့က ဖြတ်တောက်လိုက်ပြီမိူင်းလရောင်.....

အဖေ.....အဖေ.....ဟာ.....

ပြန်လည်ဖြေကြား ခြင်းမရှိသော phအားကိုင်ကာ အရူးအမူးအော်ဟစ်မိသည်........

ဘာဖြစ်တာလဲ......ဘာဖြစ်သွားတာလဲ......
မြတ်ဖူးမောင်..... မြတ်ဖူးမောင် တော့ဟို....ဟိုဟာတွေကို ပပို့လိုက်တာများလား.......

မဖြစ်နိုင်လောက်ပါဘူး.........

အဖေ အိမ်သို့ အသဲအသန်သွားရန် အခန်းထဲမှ ပြေးထွက်လာပြီးမှ......... လက်ထဲကိုင်ထားသောphမှာ အဆက်မပြတ်မြည်လာလေသည်.......

မိူင်းလရောင်......မင်း...ကြည့်လိုက်တော့ သူငဃ်ချင်း...ငါ....ငါ....မင်းမသိမှာစိုးလို့.....

မိူင်းအလုပ်ထဲမှ အပေါင်းအသင်း၏ စကားကိုပင်မကြားတော့....

ကမန်းကတန်း ဖွင့်ကြည့်လိုက်သောအခါ......

အဝတ်ဗလာနှင့် ကောင်လေးတစ်ဃောက်.........

လိုချင်တက်မတ်လွန်းသောသော ကာမ အမှောင်ကြောင့် ရစ်မူးဖွဃ်.ပင်...ခန္ဓာကိုယ်အား လူပ်ရမ်းကာ အပေါ်မှာ တက်ဆောင့်နေဟန်ရသည်.......

တိရစ္ဆာန်တစ်ကောင်ကဲသို့ပင် အသိစိတ်တို့မကပ်.......

ကျဃ်လောင်စွာ.....အော်ဟစ်သည်းညူနေဟန်ရသည်.....

သို့သော်ထိုသူကား......မိူင်းဟူ သော သူသာ ဖြစ်သည်......

မိူင်လရောင်၏ မျက်နှာသွင်ပြင်သာ ကွက်ကွက်ကွင်းကွင်းပါသော်လည်း.....တစ်ဖတ်လူ၏ ပုံရိပ်တို့သည့်ကားဝါးထားသည်......

နေကြာ(completed )Where stories live. Discover now