အပိုင်း(9)

7.4K 73 3
                                    

အမ်းအမ်း.......အွင့်.....နာတဃ်.....

ကျစ်.....မိူင်းရာ...... မင်းကို ငါ အခုလို မလုပ်ချင်ပါဘူး....

မင်းမှ စကားနားမထောင်တာ.......

အား......အ........မလုပ်ပါနဲ့တော့.....

မိူင်းဘဃ်နှချီလောက်ထိ ပြီးသွားခဲ့မှန်းလဲ မသိတော့.....

တစ်ချက်တစ်ချက် နာကျင်မူတို့ကြောင့် သည်းညူနေရုံမှ တစ်ပါးလည်း အခြားအရာတို့အားလည်းမလုပ်နိုင်..........

ကူရာကဃ်ရာမဲ့မူနှင့် မျှော်လင့်ချက်မဲ့မူတို့အကြား စိတ်ဓာတ်များလည်ပျတ် စီးနေပြီဖြစ်သည်.......

အား....ရှီး.....ကောင်းချက်......

ငဃ်ငဃ်ထဲက........ ငါနောက်.....ခွေးလို လိုက်လာပြီး
ခုကျမှ နောက်ဆုတ်မဃ်ပေါ့လေ.......
ဖြေစမ်း......မိူင်းလရောင်.....

မိူင်းမှာ အသံတစ်ချက်ပင်မထွက်နိုင်တော့.......
ခန္ဓာကိုယ်သည်ပါ မက စိတ်တို့ပါ နာကျင်လွန်းလှသည်......

အ......မြတ်ဖူးမောင်.......
မင်းက...... အင့်..... မင်းခုလို ........အ....ခုချိန် ငါကို့ လာလိုးနေပုံ ရရင်....

အား...နာတဃ်.....ခွေးကောင်....

အသိစိတ်အား ထိန်းကာ...... အံကြိတ်လျက်စကားအားဆုံးအောင်ပြောလိုက်သည်......
မင်းမိန်မနဲ့ကလေးကို ရွေးမလား..... ငါကိုရွေးမလား....

မိူင်းအနည်းငဃ်တော့ မျှော်လင့် မိသည်......
မိူင်းရင်ထဲ မျှော်လင့်ချက်လေးထားမိသေးသည်.......

စကားဆုံးသည်နှင့်  မိမိကိုဃ်အား အတော်ပင်ရွံမိသွားသည်......မမွေးဖွားသေးသော မိခင်လောင်းကိုသာမက ကလေးငဃ်ကို ပင် အဖမဲ့ ဖြစ်စေချင်နေသော မိူင်းစိတ်တို့ သည် အလွန်ပင်........

မိူင်းသည် မြတ်ဖူးမောင်အတွက်ဆို .......သူတစ်ပါးကို ချနင်းကာအောက်ခြေစည်းပင်မရှိသော ရွံရှာဖွဃ်လူတစ်ဃောက် အဆင့်သို့ပင် ပြောင်းလဲရန် လိုလားခဲ့သေးသည်......

အ့.......ပြီးတော့မဃ်.......ကျစ်......

နာနေရင်လည်း....... အောင့်ထား...........သောက်ရေးမပါတဲ့စကားတွေ လာမေးမနေနဲ.......

နေကြာ(completed )Where stories live. Discover now