ALI dan CIK NAH mula mengusap tubuh pasangan masing masing setelah Ali habis menjilat sebahagian besar tubuh Cik Nah .Cik Nah tidak menunjuk kan sebarang rasa ketidakselesaan apabila di jilat oleh Ali malah nafsu nya nampak makin meningkat bila dia pulak mencumbui Ali yang masih memeluk dan meraba punggung Cik Nah.Apabila Ali cuba memasukkan jarinya ke pintu cipap Cik Nah dia menolak dan berbisik "Kat situ bila nak jilat " .
Ali pun segera membaringkan Cik Nah dan terus menguak kedua dua belah kaki Cik Nah bagi membolehkannya mencelapak di celah dengan melekapkan muka nya ke pintu cipap Cik Nah. Tanpa meminta izin ,Ali terus menjulurkan lidah nya memasuki rongga cipap Che Nah yang semakin basah itu. Ali terus menghisap segala air yang ada dan juga biji kelentit Cik Nah yang agak besar .Cik Nah mula merengek dan menggeliat melayan permainan Ali.
" Sedap nya Ali,pandai kau jilat Akak yer" bisik Che Nah.Ali terus menyerang dengan tangan nya mencapai kedua buah dada lalu meramas ramas kedua dua bukit itu .Tindakan serentak oleh tangan dan lidah Ali membuat Che Nah makin mengelincang keghairahan. Seketika kemudian dia mengerangdan menjerit kecil sambil meramas ramas rambut Ali menahan klimaks nya.Ali mengambil peluang untuk dia mencari nafas dan berehat .
Kini Che Nah bangun dan meminta Ali bersandar untuk dia pula 'mengerjakan' kote Ali.Che Nah terus mencium kepala punai dan mengusap batang nya sebelum dengan perlahan lahan memasukkan batang itu ke mulutnya. Sambil menghisap Cik Nah juga menggunakan teknik 'menjilat dan menyedut ' batang punai membuatkan Ali pula kini mengelupur menahan gelojak nafsu nya. Cok Nah berhenti dari menyerang untuk mengambil nafas an mengurut pipinya yang kejang .
Che Nah memberi isyarat untuk dia meneruskan permainan dengan meminta Ali untuk melakukan penetrasi sambil dia membaringkan diri nya.Ali pun segera mengambil posisi dengan menindih tubuh Che Nah sambil menyuakan batang punai nya ke pintu cipap yang makin becak .Ali sempat menjilat seketika pintu cipap Cik Nah sebelum muka nya di tahan oleh Cik Nah sambil berbisik "jangan jilat lagi ,nanti kering ,sakit kena gesel kamu punya yang besar itu."
Ali dengan perlahan dan berhati hati memasukkan kepala punai nya di pintu cipap CikNah .Walau pun telah basah namun laluan masuk masih juga ketat melihatkan bentuk punggung dan peha Cik Nah yang masih pejal dan anjal menambah kesukaran untuk batang punai Ali melalui dengan laju. Cik Nah cuba membuka luas lagi kaki nya bagi membantu Ali menujah batang punai nya.
Ali melihat muka Cik Nah berkerut mungkin menahan asakkan batang punai di laluan yang sempit. Cik Nah merasakan cipapnya penuh dan padat di sumbat dengan batang punai Ali dan buat seketika mereka berdiam bagi membolehkan cipap cik Nah membuat 'adjustment' untuk menerima dan melayan batang punai Ali. Sambil itu ali mula menggentel biji kelentit Cik Nah bagi menamba ghairah Cik Nah dan membolehkan cipap nya mengeluarkan lebih banyak pelincir.
Usaha Ali itu berjaya bila Cik Nah mula menggerakkan punggung dan cipapnya turut beraksi membuat kemutan ke batang punai.Ali pun segera melajukan gerakan sorong tarik nya sambil meramas ramas dan menjilat buah dada Cik Nah.Makin laju gerakan Ali makin kuat bunyi erangan Cik Nah ,nasib baik bunyi penghawa dingin dapat mengimbangi bunyi dari bilik itu." laju lagi Ali,Akak tak tahan ni,nak keluar lagi" ujar Cik Nah .
Ali pun segera menghenjut dan menraik batang punai nya dengan laju dan kuat bagi membantu CikNah mencapai klimak kali kedua nya. Tidak berapa lama kemudian cik Nah bersuara bagai meraung sambil memaut leher Ali bagi melayan klimaks nya.Dia nampak keletihan dan peluh nya makin berjujuran .Ali menyambung menjilat segala peluh CikNah menepati janji dan kesungguhan nya. Ali makin ghairah kali ini dengan menjilat ketiak Cik Nah membuat dia mengeluh kegelian.
Bila Cik nah mula reda dan lega Ali meminta untuk mereka menukar gaya permainan.Cik Nah meminta untuk mereka membuat gaya 'doggy'. Mereka segera menukar posisi dan Ali memilih untuk berdiri di tepi katil sambil menarik pinggang Cik Nah ke arah nya. Cara begitu membuat Ali lebih bebas dan kakinya tidak mudah penat.Dengan memaut pinggang Cik Nah ,ali segera memacau batang punai nya memasuki cipap dan terus menghenjut sambil dia menjilat belakang tubuh Cik Nah.
Cik Nah turut bertindak balas dengan menolak punggung nya ke belakang setiap kali ali menujah batang punai nya .Dengan kedudukan begitu ,punggung Cik Nah menjadi lebih kuat untuk membuat kemutan dan membuat goyangan punggung. Setelah bertarung lebih dua puluh minit ,akhir nya Ali memaut kuat pinggang Cik Nah dan melepaskan beberapa pancutan ke dalam cipap nya.
YOU ARE READING
B.6 * Warong Cik Nah #
RomanceAlidin (Ali) menjadi pelanggan tetap Warong Cik Nah sejak dari mula dia bekerja di pekan P setahun lalu. Warung yang terkenal dengan masakan aneka mee di miliki oleh Abg Nan (pesara tukang masak tentera ) dan di bantu oleh isterinya Cik Nah. Selain...