Felixten
Tam tamına 2 yıl geçmişti kos koca iki yıl evet Hyunjinle ayrıldık Hyunjin ilk 1 hafta hep kapıma geldi yazdı aradı peşimden koşuşturdu ve ben hiç bir zaman dinlemedim ve son gelişinden sonra ben gitmiştim Hyunjini dinlemek için oturup sadece beni inandırmasını dinlemek için onun evine gitmek için sadece onu istiyordum belkide bir yapmadım dese kanacaktım ona aşkımdan kör kütük sarhoştum ne dese inanırdım ilk geldiği zamanlar kendime yedirememiştim karşısına öyle çıkmak istemedim sonraki hafta hiç gelmemişti ve bende kendimi toparlıyıp Hyunjinin evine gittim evine gittiğimde altında bişey olmayan üstündede dizlerine kadar olan bol bi tişört vardı onu öyle gördüğüm an kalbime bir hançer saplanmıştı Hyunjini çağırması gerektiğini söyledim ve jiwoo aşkım diye bağırmıştı o sırada hem sırtıma hemde kalbime ikinci bir bıçak saplandı buraya gelirken böyle olacağını düşünmemistim sonra jiwoo bi dk bekle gelir eski sevgilin ha ağlama lixxx artık benim sevgilim senden daha cici bakarım ona merak etme diyip yüzümdeki göz yaşımı sildi ve dudağımdan öptü ben onu sertce ittirdim ve ona bağırmaya başladım ve jiwoo dediki Felix tek istediğim sensin bu yüzden birer birer sevgililerini yok ediyorum sadece benim ol istiyorum bunu fark etmen bu kadar zor olamaz Hyunjine bundan bahsetme geliyor öptüğüm için sorry bebis ama göz yaşı ile kaplı olan dudaklarını öpmeseydim emin ol senden daha çok ağlardım o sırada jiwoo düştüğü yerden kalkıp gitti o sırada kapıya Hyunjin geldi ve tek dediği seni istemiyorum senden nefret ediyorum ve seni asla sevmiceğim sen beni dinlemedin ben seni hiç dinlemeyeceğim beni ve sevgilimi rahat bırak Felix bende o sırada dedimki asıl sen iğrençsin şuan jiwoo sevgilisini aldatıyor ve ayriyetten benden hoşlanıyor sevgilin tam bir orospu dememle yanağımda bir ağrı hissettim o sırada Hyunjin doğal olarak bana bir tokat çakmıştı ve o sırada Hyunjin dediki Felix çok özür dilerim aman tanrım iyimisin üzgünüm sen öyle diğince bende sey ettim uf bende dedimki HYUNJİN SENİNLE TANIŞTIĞIM SEVGİLİ OLDUĞUM SEVDİĞİM ÖPRÜĞÜM SARILDIĞIM GÜNLERE LANET OLSUN ZORBAMDAN NE BEKLEYEBİLİRDİMKİ HALA ZORBASIN HEMDE BU SEVER SADECE FİZİKSEL OLARAK CAN ACITMIYORSUN BİDAHA KARŞIMA ÇIKMA VE BİDAHA BENLE ETKİLEŞİME DAHİ GEÇME o sırada orayı terk ederken Hyunjin kolumdan tutup dudağımdan öptü bende onu ittirdim ve dedimki AMK ANA BABA GÜNÜNDEMİYİZ Bİ SEN ÖPÜYON Bİ SEVGİLİN İĞRENÇSİNİZ AMK ALDATMAYADA UTANMIYONUZ BEN OYUNCAK DEĞİLİM SİKTİR GİT SAL BENİ diyip ortamı terk ettim ve şuan solo olarak bir idolüm ve yakın bir zamanda bir kpop grubuna alınacakmışım ve bunuda minho ve chan sayesinde olucak benim sayemde bütün grup ıdol olma kararı aldık sesimiz güzel yetenekliyiz dansımız iyi hyunjinin arkadaşlarıyla hala arkadaşız ve aramız acayip iyi onlara güveniyorum jeongin changbin minho jisung seungmin chan hepsi aynı grupta ben ilk solo çıkmak istedim ve aynı zamanda Hyunjin beyfendide solo çıkış yaptı ve oda benim gibi solo devam ediyor ve ayriyetten rapper minho ben ve Hyunjinin adı magazinlerde danceracha diye geçiyor changbin chan ve jisung ise 3racha diye geçiyor seungmin ile jeonginin ise vocalrachaydı sanarım hatırlamıyorum bizimkinin adınıda pek hatırlamıyorum ama biz ne alaka üçümüz ne aynı gruptayız ne beraber şarkı söyledik nede beraber dans felan ettik ama Hyunjinim çok güzel dans eder ya taş ta- ne diom lan ben neyse şuan Hyunjin dışında bütün ekip benim evde dedikodu time yapıyorduk ve ayriyetten ryu da vardı ve evet ryu ile sevgili omuştuk ve hala öyleyiz çok sağlıklı güzel romantik bir ilişkimiz var( ryu ityz üyesi veya herhangi bir idol değil benim kendi uydurduğum bir karakter)
Ryu:sevgilim benim çok uykum geldi yatsakmı
Felix: bebisim tam dedikodunun bomba kısmı yaaaaa
Ryu: benimi dedikodumu
Felix: askım saçma sorular sormazmısın
Jis: ben dedikodu derdim
Minho: Jis????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yabani aşk/ Hyunlix
FanfictionHyunjin ve Felix farklı gruplarda yer alan çok ünlü idollerdir.Fanlar sürekli Hyunjin ve Felixi shipler. Ama bilmiyorlar ki Hyunjin Felixin eski okul zorbası olduğunu... En sonunda bu shiplere dayanamayıp JYP Hyunjin ile Felixe beraber şarkı yazmala...