🍬¹

593 38 10
                                    

Felix'in anlatımıyla

Neredeyse 1 aya yakındır little alnıma doğru düzgün giremiyordum. Tam zamanında bazı şeyler oluyor,aileme yakalanmamak adına kendimi tutuyordum. Emziğimin yastığımın altında çürüdüğüne eminim!

Yine damağım kaşınmaya başlamıştı ama biz şu an tüm akrabalarla neredeyse her ay bir kere buluştuğumuz aile toplantısındaydık. Şu an istesem de parmağımı ağzıma götüremezdim. Kaşıntıyı dilimle gidermeye çalışıyordum ama fayda etmiyordu ki! Gözlerim dolmaya başlıyordu ve buna engel olamıyordum. Ailemin beni böyle gürmesine asla izin veremezdim. Hemen telefonumu çıkardım ve karşımda oturan kuzenime,dolan gözlerime inat hızlıca yazmaya başladım.

Siz
Damağım kaşınıyo
Napıcam

Bok Çuvalı
Kaşı Felix. Ben mi gelip kaşıyım

Siz
Gerizekalıcım
Bütün ailenin önünde nasıl yapıyım bunu

Bok Çuvalı
Ha ciddisin
Ee o zamann napsak
Tuvalete git
Olur mu
Halledersin orda işini

Siz
Eğer başlarsam devamı gelir ve bunun olmaması lazım

Bok Çuvalı
Bak buldum
İzin istiyelim
Benim odama çıkalım
Sen orda yap ne yapıyosan
Hatta devamını da getirebilirsin istersen

Siz
Olur olur
Yeter ki geçsin şu durum

*görüldü*


"Biz müsadenizi isteyip yukarı çıksak?"

"Olur oğlum"

"Tamam,gel Felix"

Ayağa kalktığında ben de onun arkadından ayağa kalmıştım. Hala dilimle damağımı kaşımaya çalışıyordum. Odasına geldiğimizde kapıyı kitleyip yatağa rahatça oturdu. Kollarını açıp kucağına doğru gelmemi işaret etti. Ben de bu isteğini asla geri çevirmeyecektim. Hemen kollarının arasına girip parmağımı emmeye başladım. O da bana sarılmış sırtımı okşuyordu.

"Ne kadardır little alanına girmiyosun?"

"Bilmem. Bi ay oldu herhalde"

"Felix bu uzun bi süre. Bu sağlığın açısından iyi olmaz ki"

Bu sefer parmağımı ağzımdan çekerek ve kafamı boynundan kaldırarak konuşmuştum.

"Ama giremem! Annem ve çakma kocası sürekli evi devriye gezerken bunu yapamam. Yakalanırım yoksa.."

"Şehir dışına çıkıcaklardı. Neden çıkmadılar?"

Parmağımı emerek ve tekrar koynuna girerek konuşmaya devam ettim.

"Ertelendi. Ben de kaç gündür bunu bekliyordum. Hafta sonu çıkıyolar"

"Oh ne güzell. Alt tarafı iki gün kaldı. Ben size gelirim. Ve bi güzel bakarım bebişe"

Diyip burnumun üstünü okşamıştı.

"Wooyoung hyung"

"Efendim?"

"Sen çok iyi bi abisin biliyosun dimi? Bence herkesin senin gibi bi hyunga veya oppaya ihtiyacı var. İlerde sevgilin olucak kişi çok şanslı olacak"

"Teşekkür ederim Felix. Peki sen biliyo musun? Sen dünyanın en güzel bebeğisin. Güzelliğin gerçekten kelimelerle anlatıyamayacak derecede doğa üstü. Bi galaksiyi andıran çillerin,minnacık burnun,kiraz dudakların,kısacası her şeyin. Felix,sen her şeyinle harika birisin."

"H-hyung gerçekten-mi?"(bu arada - şu çizgiyi koyduğum yerlerde burnunu çekiyo)

"Felix! Neden ağlıyosun? Bunları ağla diye söylememiştim."

"Çünkü çoooook hoşuma gitti hyung"

Bunu dediğim an bana sımsıkı sarılmıştı. Ben de parmağımı emmeyi es geçmiş sarılmasına karşılık vermiştim. Biraz sonra uzun sürenin sonunda little alanına geçmiş olmanın verdiği o hisle uykuya dalmıştım.

—————————————-
Bence harika olucak bu fic tutması lazım bunun. İlk bölüm olduğu için biraz kısa tuttum ama diğer bölümler en az 1500 kelime olur yani hadi öptümmm  💋

My Little Baby|HYUNHOLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin