🍬3

311 20 17
                                    

"Hyung bak şimdi şıraya koltuk minderlerinden bi çadır kuralım. Sen düşman asker ol,ben de burayı korumaya çalışıyım. Hadi"

"Güzelim yorulmadın mı? Sabahtan beri at oldım, araba oldum,uçak oldum,merdiven oldum. Öldüm öldüüm."

"Ya amaa"

"Hadi bak sana süt ısıtıyım sonra uyuyalım,ne dersin?"

"5 dakika dahaa"

"Hmm, bi düşüniyim. Bu kaçıncı 5 dakika?"

"Ama-

"Aması yok balım. Hadi toplayalım buraları,hatta ben topliyim aen git çantamdan biberonunu getir"

"Offf pekii"

Diyip kıçını sallaya sallaya yatak odasına girmişti. Sabahtan beri hiç bıkmadan ve yorulmadan oyun oynamıştı. Çok büyük ihtimalle bunun nedeni uzun bi süre little alanına girememesinden kaynaklanıyordu.

Felix'in dağınıklıklarını toplarken içerden tiz bi çığlık duydum.

"Aiiiyyyyyyshh"

"Nolduu?İyi misin!?"

"Kaybolduuuum"

"Yatak odasında mı?"

Yanına giderken elime oyuncakları doldurduğum poşeti de almıştım.

"Hayır,çantanda"

"Bakiyim"

Diyip çantanın içinden Felix'i arıyomış gibi davrandım. O da kıkırdadıktan sonra konuşmaya,daha doğrusu sitem etmeye başladı.

"Ya şakacıktan işte. O kadar dağınık bi çanta ki!"

"Felix"

"Edendim?"

"Yan göze bakmayı denedin mi?"

"Hmm sanırım hayır"

"Keşke baksaydın. Kaybolmamış olurdun çantada"

"Amaan neyse canım. Bulduk sonuçta. Dimi??"

"Evet evet"

Ayağa kalktığımda onu kucağıma almam için kollarını bana doğru uzatmıştı. Ben de isteğini geri çevirmeyip koltuk altından tutup kucağıma almıştım. Ben kollarımı popsunun altından geçirirken o da kendi kollarını boynuma dolayıp kafasını göğsüme koydu.

Mutfağa geldiğimizde önce Felix'i sonra biberonu tezgaha bırakıp sütü ısıtmak için cezve çıkardım. Tam buzdolabından sütü çıkaracaktım ki Felix'in sesiyle ona doğru döndüm.

"Hyung dolaptaki süt bitti. Şurdaki kiler dolabında açılmamış paketler var."

"Tamamdııırrr. Balım?"

"Efendiim?"

"Benimle mi uyumak istersin yoksa tek başına mı?"

Sütün ısınmasını beklerken sohbet ediyorduk.

"Hmmm,benim odamda birlikte yatalım"

"Ama senin yatağına sığmayız ki"

"Annemlerin yatağında yatarız o zaman biz de?"

"Tamamdırr"

Felix'i onayladıktan sonra cezveden çıkan dumandan sütün ısındığını anlamış ve alıp biberona dökmüştüm içine dolaptaki çilek püresini de katıp çalkalamış ve Felix'e vermiştim. O biberonun ucunu hemen ağzına götürürken ben de onu kucaklayıp yatak odasına gitmiştim.

"Sol tarafıma yat hyung"

"Hmm niyeymiş o?"

"Çünkü ben sevdiklerimi her zaman soluma alırım"

"E pekii öyle olsun"

Sütünü bitirdiğinde biberonunu almış ve ışığı söndürüp ona masal anlatmaya başlamıştım ki ikinci masalın yarısına bile gelemeden uyuya kalmıştı. Ben de hemen onun peşinden ağrıyan gözlerimi kapatım günün yorgunluğuya uyumuştum.




unknowstay çok yalvardı artık ben de atim dedim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Little Baby|HYUNHOLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin